11/19/2014

# hediye # Sayfa6

Hediyem... (Sayfa 6 yayınları twitter yarışmasından...)


Aynı gün içerisinde ikinci mutlu haberi sizlerle paylaşıyorum:) 5 Kasımda Sayfa 6 yayınlarının twitter sayfalarında yapmış oldukları yarışmada kazanan olmuştum. O günden bu güne sabırsızlıkla beklediğim kitabım sonunda geldi. Teşekkür ederim Sayfa 6 ekibi.... Eee ben bu kadar sevindikten sonra yarın da sizleri sevindirecek bir haber vermeyi planlıyorum. Planlarda değişiklik olmaz ise yarın yeni postta görüşmek üzere....

   Ya siz de her gece aynı rüyayı görseydiniz...
Her seferinde tanımadığınız bir kadın zorla bir arabaya
bindirilip kaçırılıyor ve muhtemelen öldürülüyor...
Max her gece aynı rüyayı gören eski bir alkoliktir. Alkolü
bıraktığından beri gerçek ile hayal arasındaki çizgiyi görmekte
zorlanan Max, Bu rüyanın anlamını çözmek için
rüyasındaki kadını bulmalıdır.
Herkes rüyalarının gerçekleşmesini ister, ama Max
rüyası gerçekleştiğinde tek bir şey dileyecektir:
"Tüm bunlar keşke bir rüya olsa..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.