11/21/2014

# Kitap Alışverişi

Kitap alışverişim.... (Babil.com'dan ) #2


         Tüyap kitap fuarı bitti ve benim elimden  de sosyal medyada takip etmekten başka bir şey gelmedi. İstanbul'da olanlar ya da fuara gidebilenler çok uygun fiyatlarla üstelik de imzalı olarak kitap aldılar. Peki benim gibi gidemeyenler ne yapacaklar? İşte internet burada devreye giriyor. Online satış yapan birçok sitede çok güzel indirimler ve kampanyalar var. Ben alışveriş için Babil.com sitesini tercih ettim. Bu siteden ilk kez alışveriş yapıyorum. Tercih sebebim kargo yılbaşına kadar bedava olması  ve paypal ile alışveriş yapabiliyor olmak. Kredi kartı kullanmayı sevmiyorum ve paypal benim için büyük kolaylık oluyor. Babil.com 'a hem uygun fiyatları , hem de hızı için teşekkür ediyorum.

   Bu alışverişimde sadece iki kitap alabildim, çümkü paypaldaki param ikisine yetti:)) Hasat çok istediğim bir kitaptı ve çok uygun bir fiyata aldım.Tess Gerritsen bu kitabı ile tıbbi gerilim romanları yazmaya başlamıştır. Bu kitap olmaz ise Tess kolleksiyonum eksik kalmış olurdu.

Dizlerini karnına çekip, kollarını kendine dolayarak oturdu.Tuhaf bir titreme sarmıştı vücudunu, uğraşsa da engel olamıyordu. Soğuktan değil, ruhunun ta derinliklerinden gelen sarsılmalarla dişleri takırdıyordu. Gözlerini kapattığında o gece gördükleri canlandı zihninde. Nadiya bir ışık bulutunun üstünde adeta yüzerek güverteyi geçti. Helikopter, kapısı açık onu bekledi. Nadiya eğildi, uzanarak pilota birşey verdi.
Bir Kutu
Yakov iyice büzüştü ama titremeleri durmadı. İnleyerek başparmağını ağzına götürdü ve emmeye başladı.

Jose Saramago çok sevdiğim bir yazardır. Masalsı bir kitap olduğunu duyduğum Bilinmeyen Adanın Öyküsü kitabını görünce dayanamadım aldım:) 1998 Nobel Edebiyat Ödülü alan bu kitabı da okumak için sabırsızlanıyorum.

...Ben bilinmeyen bir adayı bulmak istiyorum, o adaya ayak bastığımda kim olduğumu öğrenmek istiyorum, Bilmiyor musun ki, Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin... 

Sevgilerle♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.