1/01/2015

# 2015 # Goodreads

Goodreads 2015 hedefim....

kozmokitap




Yeni bir yılın ilk gününden herkese merhaba...
Yeni yıl hepimize sağlık, mutluluk ve huzur getirsin:) 2014 yılında goodreads te kendime 50 kitap hedef koymuştum. Bu hedefi ayarlarken de 50 kitap bana fazla geldi çünkü şimdiye kadar okuduğum kitapları hiç saymamıştım. Hedefim 50,  ancak ben bu kadar kitabı okuyamam diye düşündüğümü hatırlıyorum. Gözümde ne kadar büyütmüşsem artık....
kozmokitap

   Resimde de gördüğünüz gibi 50 yi bir hayli geçmiş bulunuyorum. %162 kitap.... Bu rakamı görünce mutlu olmak mı havalara uçtum. ( Bu da biraz abartı oldu sanırım) Kendimi biraz küçümsediğimi anladım. Aslında fena kitap okumuyorum demek ki. Gelelim 2015 hedefime.....

  Çok abartı bir sayı yazmak istemiyorum. Çünkü kitap okuma hızı sağlık durumuma, çocukların sınavlarına, ya da akla gelmeyen aksiliklere göre değişiyor. Geçen seneki çıtayı biraz yukarıya kaldırıp ortalama okuduğum kitap sayısı yani 80 diyorum bu seneki hedefim. Bu sayı ile işimi biraz garantiye almış oldun sanki ! Ne dersiniz? 
kozmokitap


Peki sizin yeni yıl hedefleriniz var mı? 2015 yılında ne kadar kitap okumayı planlıyorsunuz?

Sevgiler♥♥♥


                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.