1/29/2015

Kitap Tag - mim # 13

Kitap Tag

Merhaba, yine güzel bir etkinliğe Kitap Keyfim Davet etmişbeni. Kendisine çook teşekkür ediyorum, biraz geç de olsa cevaplıyorum:)

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Belli bir yerim yok, hatta sürekli yer değiştiririm. O an neresi hoşuma giderse orada okurum.))

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kâğıt parçası mı?

Çoğunlukla ayraç diyorum. Bu çoğu zaman geçerli değil , bazen kağıt parçası ya da telefonum bile olabilir....



3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?

Genellikle bölüm bitince bırakırım ama bazen sayfa ortasında da ara verdiğim oluyor.

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?

Bir sınırlamam yok bazen kahvaltı yaaparken bile kitap okuyorum. :))

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Kitap okumama hiçbir şey engel olamaz. O yüzden televiyon seyrederken de müzik dinlerken de okurum.

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı? 

Bir kitap okumayı tercih ederim. Yarım bıraktığım kitaba haksızlık ediyormuşum gibi hissediyorum.

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin? 

En güzeli evde okumak.

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Yüksek sesleri sevmiyorum , o nedenle sessizce okumayı tercih ederim.

 9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Çoğunlukla hepsini okurum fakat yazar çok fazla tekrar yapmış ve sıkmaya başlamış ise atlarım...

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?

 Kitap olsun da nasıl olursa olsun:) Ciltli veya karton fark etmez.

11- Kitap yazıyor musun? 

Yazıya dökmeden kafamın içerisinde öyküler oluşturmayı seviyorum. Belki bir gün kağıda da dökerim:)

Bu güzel etkinliğe ben de katılmak isteyen herkesi davet ediyorum.....

Kozmokitap

6 yorum:

  1. Merhaba, takibe yeni başladım :)
    Bu mim pek güzelmiş, tam kitap kurtlarına göre, ben de davetinizi kabul edip katılıyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aveti kabul ettiğiniz için teşekkürler. Hemen sitenizi siyarete geliyorum:)

      Sil
  2. Bir önceki miminizi bugün yanıtlamıştım, bu da keyifliymiş, ne yapsam acep:=)

    YanıtlaSil
  3. 'Kitap olsun da nasıl olursa olsun' sözün, tam da bir kitap kurduna uygun :) Kitap okumaya hiçbir şey engel olmamalı bence de. Fırsatım yok diyenlere katılmıyorum. Eğer gerçekten kitap okumak istiyorsam fırsatı kendim yaratıyorum. Az ya da çok okumak değil, önemli olan okumak bence :)
    Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin için asıl ben teşekkür ederim. Çok keyifli bir mimdi:))

      Sil

Scroll To Top