1/12/2015

# diğer # mim

High School Musical Book Tag

high school musical


Merhaba, yine eğlenceli bir mim var. Beni bu etkinliğe davet ettiği için sevgili Kitap Keyfim'e teşekkür ediyorum:)) Gelelim sorulara...

1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri? 
Geçtiğimiz yıl içerisinde başladığım seri Ted Dekker ve Tosca Lee'den Faniler üçlemesi. Serinin ilk kitabı Yasaklı'yı okuyup çok sevmiştim. Henüz diğer kitaplarını alamadım maalesef. :(

2.Öyle bir kitap arıyorum ki - içinde istediğim her şey var?


Şu ana kadar çok fazla kitap okudum , ancak içerisinde aradığım her şeyi bulabildiğim bir kitap bulamadım....

3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D )

Şöyle bir düşününce,  ilk aklıma gelen Tess Gerritsen'in Rizzolli- Isles serisindeki Isles karakterini çok seviyorum.

4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Klişeye meydan okuyan bir karakter denilince aklıma Elizabeth Hoyt'un Çirkinin Aşığı kitabındaki Anna karakteri geliyor. Anna zamanın şartlarına aldırmadan gizlice sevdiği adam için olmayacak işlere kalkışıyor:)

 5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Okuduğum kitaplar arasında böyle bir durum hatırlamıyorum.

, 6.Ne Zaman – Favori  yaz okuman?

 Bu yaz okuduğum kitapların oran vermem gerekirse %90 nını keyif alarak okudum. Favori için birini seçmem gerekirse Kristin Hannah'ın İlkbahar Rüyası diyorum.

7.Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Bu konuda tek bir kitap seçmem zor. Okuduğum kitaplar ve kapakları benim ruhsal durumumu yansıtırlar. Ruhsal durumumdaki değişikliğe göre kapaklar da değişir.

8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

Sarah Jio kitapları diyorum bu soruya. Kadın okuyucuyu bağlamayı biliyor.

9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?

Pembe ve Yusuf kitabındaki anne karakteri. Çocuklarına daha çok sahip çıkabilmeliydi.

10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Belki çok klasik bir cevap olacak ama Harry Potter kitabındaki Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu diyorum:))

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

"Bizi Çağanoz Diye Biri Öldürdü" bu kitabı hiç sevemedim maalesef.

12.Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ? 

Okuduğum en son kitap Şahmelek diyorum.

Eğlenceli bir mim in daha sonuna geldik. Ben de Kitaptan Bayan ve Kitap Sandalı sizleri mimliyorum:))




                                                     

4 yorum:

  1. Mimi yanıtladığın için çok teşekkür ederim canım. Bu arada Ted Dekker'ı merak ediyorum. Yazarın Çember serisini aldım ama henüz başlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ted Dekker ne yazarsa okurum dediğim yazarlardan bir tanesidir. Umarım sen de seversin. Sevgiler:))

      Sil
    2. O zaman isabetli bir seçim yapmışım.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Teşekkür ederim mim için :) Umarım kısa sürede yanitlayabilirim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.