1/19/2015

# faceboook # hediye # Küçük Dünyanın Büyük İnsanları # Osman Yamaç

Hediyem - küçük dünyanın BÜYÜK İNSANLARI

 
Osman Yamaç

    Bir süredir çekilişlere katılmadığım için kitap da hediye gelmiyordu. Bir gün biz gariban kitap bloglarına da hediyeler gelir mi bilemiyorum. Makyaj bloggerı arkadaşlara gönderilen hediyeleri gördükçe onların adına çok seviniyorum ve bize de birgün gelir mi diye düşünmeden de edemiyorum. Facebookta yazar sayın Osman Yamaç elinde kitaplarından bir miktar olduğunu ve isteyenlere ücretsiz sadece kargo ücreti alıcı ödemeli olarak gönderebileceğini söylemiş. Ben de mesaj atınca sağolsun gönderdi. Ktabım bugün elime geçti. Buradan Osman Yamaç Beye çook teşekkür ederim. Kitabı en kısa zamanda okuyup blogumda yayınlayacağım. İtabı okuduktan sonra çekilişle hediye etmeyi planlamıştım ancak yazarımız adıma özel imzaladığı için şansınıza küsün diyorum. Kitap ben de kaldı:))

   Kitabın kapağına da bayıldığımı söylemeden edemeyeceğim....

kozmokitapUyuyamadım. O gece ve sabahına kadar. Ayağıma yeni ayakkabılarımı giydiğim gibi okula koştum. Kendimi bildim bileli ilk defa normal ayakkabı giymiştim. Yürüyüşüm bile değişti. Herkes ayağına siyah lastik giyerken , benim ayağımda yeni potinler vardı. Arkadaşlarım koşu oynarken ben  eskimesin diye neredeyse elime alacaktım ayakkabılarımı. Tenefüs de Nehir öğretmenimiz ayakkabılarımı gördü. Nereden aldığımı sordu. Ben de ablamın Almanya'dan gönderdiğini söyledim.
    Kulağıma eğildi ve dedi ki . " Oğlum onlar kadın ayakkabısı giyme onları." Kadın ayakkabısı ile saatlerce dolaştım. Acı bir gerçek ki köyümüzde o ayakkabıların kadın ayakkabısı olduğunu kimse bilmiyordu...


Sevgilerle♥♥♥
kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.