10/20/2017

# Elif Kaplan # Gitane # Kitap Yorumu

Açelya - Elif Kaplan || Kitap Yorumu

Açelya - Elif Kaplan

Gitane Kitaptan çıkan Açelya , Elif Yılmaz'ın yeni kitabı. Yazarın çıkan üçüncü kitabı , benim ise okuduğum ilk kitabı :))

22 yaşında gencecik bir yazar Elif Yılmaz. Onun bu gençlik coşkusunu satır aralarında hissettim ve bu coşku çok hoşuma gitti.

İnstagramda ( @sonsayfasihayat ) sevgili Nurhayat 'ın çekilişinden kazandım kitabı. Kitap elime ulaştığı zaman kapak tasarımına, ciltli olmasına bayıldım. Kitabı okurken yazım hataları ile karşılaşmamak da beni çok mutlu etti. Olması gereken bu iken büyük yayınevlerinin bazılarından çıkan hata dolu kitaplar biz okuyucuyu bırakın , kendi işlerine dahi saygılarının olmadığını gösteriyor....






Romantik bir kitap Açelya. Hukuk öğrencisi Açelya ve büyük patron, otoriter , karizmatik Derya Haznedar'ı konu alıyor kitap.

Çalışanlarından memnun kalmayıp sürekli kovan Derya , eski okulundaki hocasından yardım ister , öğrencilerinden birisini işe almak için. Hocası bu iş için Açelya'yı önerir. Derya ilk görüşte etkilenir Açelya 'dan.

Açelya sadece dersleri ve gelecekteki kariyerine odaklanmıştır. Platonik olarak da birisine ilgi duymaktadır.

Açelya - Elif Kaplan

Açelya aynı zamanda çok inatçı bir karakterdir. Bu yönünü kendime benzettim :))) Derya'nın da ondan aşağı kalır yeri yoktur.

Bu iki farklı karakterin yeri geldiğinde komik , yeri geldiğinde sinir bozucu hallerine tanık oluyoruz . İki inatçı ve güçlü bir karakter birbiri ile zıtlaşsa da kalp ve duygular mantık,  inat dinlemiyor.

Bu karakterler dışında kitapta yer alan diğer karakterleri de çok sevdim . Her birini yazar oya gibi işlemiş. Birbirlerinden eğlenceli karakterler. Aralarındaki iletişimlerine , dostluklarına bayıldım. Giderek bencilleşen bir dünyada kitaplarda da olsa böyle bir dostluğu görmek hala umudun tükenmdiğini gösteriyor bana.

   400 küsür sayfa olmasına rağmen kitabı elimden bırakamadım. Hızla okudum. Karakterlerden  Derya'ya en kızdığım oldu. Bazı haraketleri ,Açelya'ya davranış tarzı ve ara sıra gördüğüm kasıntı hali beni sinir etti. En sevdiğim erkek karakter kitapta Deniz oldu. Favorim o : )))

   Kaleminize sağlık Elif Yılmaz . Hoş vakit geçirebilceğiniz,  okurken dinlenebileceğiniz bir kitap Açelya . Pembiş kitapları seviyorsanız bu kitabı da çok seveceksiniz.....


Açelya - Elif Kaplan Kitabın Adı :Açelya
Yazar : Elif Kaplan
Yayınevi : Gitane
Sayfa Sayısı : 424

Wattpad’in çok okunan yazarlarından Elif Kaplan’dan Hayatımı Değiştir Serisi’nin ardından yine çok okunacak bir roman

İşi başından aşkın olan, oteller zinciri patronu Derya Hazinedar, holding avukatının yanlışı ile yeni bir avukat aramaya başlar. Aklında parlak bir fikir vardır. Muzun olduğu üniversiteden başarılı bir öğrenci bulup onunla çalışacaktır.

Ona göre öğrenciler, meslek sahibi olmak ve işsiz kalmamak adına işlerinde daha tutkulu ve dikkatlidirler. Bu planı uygulamak üzere mezun olduğu üniversiteye gittiğinde, sarışın bir kadın tarafından kalbi çalınır. Ne var ki, bu kadın oldukça inatçı ve sert mizaçlıdır.

Aralarındaki en büyük engel ise Açelya’nın eski platonik aşkına olan takıntısıdır. Lakin ikisinin de unuttuğu bir şey vardır:

Aşk hiçbir zaman mantığı dinlemez ve kalp kimi istiyorsa onu seçer.




                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. grubumdan çıkmana üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  2. Wattpadde okudum ama kitap halini de okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kitabın konusu da kapağı kadar güzelmiş kuzumm :)) Emeğine sağlık bitanemm :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.