12/04/2018

# diğer # Eskişehir Kitap Fuarı # TÜYAP

Eskişehir Tüyap Kitap Fuarı


Merhaba Kozmokitap okuyucuları :)) Bu sene Eskişehirliler olarak tekrar bir kitap fuarına merhaba diyor ve ev sahipliği yapıyoruz.  Yeni fuar merkezinde 11 Aralık -16 Aralık arasında olacak fuar .  Çadır fuarından memnun kalmayan birisi olarak bu habere çok sevindim.  Umarım fiyatlar yönünden de biz kitap severler fuardan memnun ayrılırız.  Fuara katılan yayınevlerini aşağıya liste halinde bırakıyorum.  Saat 10:00-19:30 saatleri arasında açık olacak olan fuarın adresi ise Eskişehir Ticaret Odası - TÜYAP Fuar Merkezi 71 Evler Mah. Çevre Yolu No:114 Odunpazarı / ESKİŞEHİR

Fuarda görüşmek üzere hemşehrilerim ;) 







                                                            Kozmokitap

4 yorum:

  1. Keyifli bir fuar olur umarım Nilüfer abla :)

    YanıtlaSil
  2. Bu fuara büyük ihtimal oğlumun kursları nedeniyle gidemeyeceğim. Ama 2.Eskişehir kitap fuarında olduğu gibi tek kitap alamadan dönerdim gidecek olsam da. Maalesef fuar alanı ücretleri yüzünden internetten daha pahalı. Gidersem eğer yazısını yazarım. Sen gideceksen sana keyifli fuarlar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gitmeyi düşünüyorum canım. Geçen fuarda İletişimde 5 tl lik kitaplarda ilgimi çeken bir kitap bulmuştum. Kırmızı Kedi Babil kitaplığında da 3 al iki öde kampanyası internet fiyatı ile aynıydı. Çok kitap almam diye düşünüyorum. Bir -iki belki :D

      Sil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.