12/06/2018

# Fırtınada Yanacaksın # John Verdon # Kitap Yorumu # Koridor Yayınları

Fırtınada Yanacaksın - John Verdon || Kitap Yorumu

Fırtınada Yanacaksın - John Verdon

Merhaba sevgili Kozmokitap okuyucuları :)) John Verdon'un son kitabı Fırtınada Yanacaksın çıktığı andan itibaren merak ettiğim bir kitaptı. Sonunda okudum bitti . Sonunda diyorum çünkü okumam çok uzun sürdü . Bunun süresi kitabın kötü olması değil tamamen benim okumaya çok fazla vakit ayıramamış olmam. Evde iki hafta boyunca misafirim vardı bu nedenle  kitabı istediğim hızda okuyamadım : (


Yazarın okuduğum ikinci kitabı Fırtınada Yanacaksın . Daha önce Kurt Gölü'nü okumuştum. ( Kurt Gölü yorumum için → burayı ← tıklayabilirsiniz .)

Kitabı okumaya biraz da tereddütle başladım . Çünkü daha önce okuyanlardan çok fazla olumsuz yorum okudum. Genel olarak ben John Verdon'un tarzını sevmiştim. Bu kitabı çok fazla detayla boğduğu söylenince okumaya başlarken biraz da korktum açıkçası :)) Bitirince gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki ben kitabı sevdim :))


Fırtınada Yanacaksın - John Verdon

Dedektif Gurney yine iş başında. Emeklilik hayatında kendisine heyecan arayan Gurney bahçesinde kazı işleri ile uğraşmaktadır. - Bahçesinde bulduğu arkeolojik kalıntıları araştırır.- O kendi halinde uğraşa dursun White River 'da işer karışmaktadır. Bir polis keskin nişancı tarafından öldürülmüştür ve bu olayı siyahilerin yaptığı düşünülmektedir. Olayın göründüğünden daha karışık olduğunu düşünen savcı Gurney'den yardım ister. Gurney araştırmaya başlar ve işler gerçektende çok karışıktır. Ortaya çıkan yeni cesetler de işleri hiç kolaylaştırmaz...

Yazar ince ince işliyor konuyu ve okuyucuya da fazla ipucu vermiyor. Kitabı okurken herkesten kuşkulanmaya başlıyorsunuz . Hatta bir ara katil Gurney çıkarsa hiç şaşırmam dedim kendi kendime. Okurken paranoyak oluyor ve herkesten her şeyden kuşkulanmaya başlıyorum. Yazar şaşırtmayı sağ gösterip sol vurmayı seviyor. Irkçılık , sadistlik ve kendini beğenmişlik yer alırken karakterlerde alttan alta bambaşka konuları da işliyor. Şaşırtmayı seven bir yazar John Verdon . Bu kitabı ile de beni şaşırtmayı başardı. Birkaç saatlik çerezlik bir kitap değil Fırtınada Yanacaksın. İnce ince işlenmiş konuyu dikkatli bir şekilde okumak gerekiyor.

  Yazarın okumadığım diğer kitaplarını da alıp okumak istiyorum. Tam almaya karar vermiştim ki kitaplara zam geldi . Dolar bahanesi ile artan fiyatlar doların düşmeye başlaması ile umarım düşer...




Kitap Hakkında Yazılanlar : 

“John Verdon şaşırtıcı olay örgüsü, katil avı ve akıllıca düşünülmüş karakterler yaratmada kendini kanıtlamış bir usta.”
 -Publishers Weekly- 

 “Bir bulmacanın parçalarını yerleştirir gibi kitabın son sayfasına dek, katili bulacak olmanın tarifsiz hazzını suç romanlarına özgü gerçekçi gözlemlerle nasıl harmanladığına bakılırsa, bu serinin neden bu kadar popüler olduğunu anlamak zor değil.”
 -Kirkus Reviews-


Fırtınada Yanacaksın - John Verdon
Kitabın Adı :Fırtınada Yanacaksın
Yazar :John Verdon
Yayınevi : Koridor Yayınları
Orjinal adı :White River Burning
Çevirmen : Ender Nail
Sayfa Sayısı :528

New York’un sessiz sakin kasabası White River’da bir keskin nişancı dehşet saçıyor ve öldürülen polisin telefonuna bir uyarı mesajı geliyor. Kimsenin kimseye güvenmediği soruşturmaya danışmanlık yapması için çağrılan Gurney'in ise elinde gizemli bir nottan başka bir şey yok.

 Bir parktaki oyun alanında ayak tabanlarına üç farklı harf dağlanmış iki cesedin bulunmasıyla işler daha da karmaşık bir hal alırken yetkililerin resmi açıklamalarıyla ters düşen Gurney, kasabayı labirent gibi sarmış olaylar silsilesini tek başına çözmeye kararlı. Yaklaşmakta olan fırtına herkesi yakmadan cevaplaması gereken bir soru var: Bu akıldışı bulmacada gözden kaçırdığı şey ne?



                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Canım bu benimde okuma listemde. Gerçi ilk kitaplarını aldım hâlâ daha okuyamadım ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim kadar seversin sende canım :)

      Sil
  2. Yine ilginc bir konu. Listem hafifleyince bakayim 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.