1/04/2019

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Yeni Kitaplarım - Kitap Alışverişi

 Yeni kitap
 

  2019 un ilk yazısından selamlar herkese :)) Yılı yeni kitaplar ile karşılamak istedim. Nasıl başlarsa öyle gidermiş yıl . Benim için bol kitaplı başlasın ki bol kitaplı gitsin. Bu kitapları satın aldım da bol bol hediye de gelirse yıl içinde daha çok mutlu olurum. Beni mutlu etmek için çok pahalı hediyelere gerek yok , bir kitapla da mutlu olurum :)) Kitap fiyatlarının arttığı bu dönemde bu söylediğim de saçma oldu gerçi . Bazı kitapların fiyatları neredeyse 100 TL yi buldu. Artık bol bol kütüphane yolu aşındırırız :DD  Aklıma gelmişken de belirteyim 2- 3 ay önce fazla kitaplarımı kütüphaneye bağışlamak istedim kabul etmediler. Depolarının kitap dolu olduğunu ve orada çürüdüğünü koyacak yer bulamadıklarını söylediler. Depoda kitap bulunduracaklarına neden okullara ya da isteyene vermezler orasını da anlamak imkansız  !!

 2018 yılında bol bol alışveriş yaptığım siteler Kidega , Kitapyurdu , D&R , İdefix, OkuOku , bir kez de Babil ve Yitik Ülke oldu. Sitelerden indirim oranlarına ve kargo  ücretlerin göre tercihlerimi yaptım. Bu sene kitapyurdundan fazla alışveriş yapamayacağım çünkü kargo bedavayı  75 TL ve üzeri yaptılar. Bu yönden en uygun olanı Kidega . D&r da kargo bedava kampanyalarında indirimli ürünlerden aldım genelde. İdefix de sene içerisinde bol bol indirim yapan sitelerden oldu.

  2018 in genel bir özetini yaptıktan sonra bu senenin ilk kitap alışverişinden bahsetmek istiyorum .

Yeni kitap


İlk olarak Oku Oku alışverişim. Senenin sonuna doğru çok güzel indirimler yaptılar ve 50 tl üzeri de ücretsiz idi kargo . Ben de fırsattan istifade istediğim bazı kitapları aldım. Karanlık Zihinler serisinin üç kitabı elimde vardı . Seriye ait olan Karanlığın İçinden kitabını da aldım ve bu sene seriyi tamamladığıma göre gönül rahatlığı ile okuyabilirim. Bir Yudum su da  listemde olan bir kitaptı. 7,50 TL ye düşmüş görünce ekledim onu da . Bir de gerilim kitabı almazsam olmazdı . Üstelik normalde pahalı olan Pegasus'u yayınları indirime girmişken hemen bir kitabını kaptım  : Seaculum . Ursula Poznanski ile tanışma kitabım olacak . İş Bankası Kültür Yayınları ise vazgeçilmezim. Elimde olamayan Jules Verne'e ait iki kitabı da aldım ki bunları kargo bedavaya getirmek için sepete ekledim aslında  : D Kargo ücreti yerine kitap almak daha avantajlı ...


Yeni Kitap


İkinci alışverişim ise İdefix sitesinden oldu. 100 TL üzeri alışverişte 10 TL hediye kuponum da vardı onu da kullandım ve piyasanın çok altında satın aldım kitapları. Ötediyar kızım için alığım bir kitap. Onun okuma listesindeydi ve fuarda baktığımda pahalı olunca bekleyelim demiştim. Şimdi çok uygun bir fiyata aldım . Hem bütçem hem de kızım mutlu oldu  :)) İyi Adam hakkında övgü dolu yorumlar okuduğum bir kitaptı . Okumak için sabırsızlanıyorum. 5. Cinayet ise 4. Maymun kitabının yazarından . Okumayı çok istiyordum . Nihayet indirimde görünce aldım. 4. Maymun ciltli bir kitaptı. Bu kitabı da alırken dikkat etmedim aslında. Ciltli diye düşünmüştüm , olmadığını görünce hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Neyse mühim olan içi diye kendimi teselli etmeye devam edeyim. ( 4. Maymun yorumumu → buradan ← okuyabilirsiniz ) Joy Fielding daha önce iki kitabını okuduğum ve sevdiğim bir yazar. Fırsattan istifade çıkan son kitabı O Kız Ben Değilim 'i de aldım. Son olarak ise Say Yayınlarının çok sevdiğim Fikir Mimarları Serisi'nden Farabi kitabını aldım. Açıkçası kitap elime geçince kapağının tasarımını ve renklerini değiştirdiklerini görünce hayal kırıklığına uğradım . Ben eski kapak dizaynını daha çok seviyordum. Serinin elimdeki kitapları hep eski kapaktan . Farklı bir kapak ile olunca seri bozulmuş gibi hissettim. :(

Blogda yazmaya vakit bulamadığım Eskişehir fuarından da bolca kitabım oldu. Kitaplığımda bu kitaplar ile beraber okunmayı bekleyen kitaplarım sene sonuna kadar beni idare eder diye düşünüyorum :D Uzun bir süre alışveriş yapmak gibi bir niyetim yok . Umarım bu kararlı halimi sonuna kadar koruyabilirim ... Sizlerin bu kitaplar arasından okuduğunuz kitaplar var mı? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız sevinirim :))






                                                            Kozmokitap

5 yorum:

  1. Seçkiler için teşekkürler.Kitap fiyatları biraz yüksek değil mi?

    YanıtlaSil
  2. İyi Adam ve Doktor Ox'un deneyi Kitaplara Kaçanlara göz kırpıyor. Okuduğunuzda yorumunuzu bekleriz.

    YanıtlaSil
  3. N güzel dizmissin. Hic birini okmadim henüz 😊

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun, bol okumalı bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil
  5. D&R hariç alışveriş yapmamıştım,bunlara da bir ara bakayım ben :) Bu arada hiçbirini okumadım ben ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.