5/04/2019

# Aylık Okunanlar

Nisan Ayında Okuduklarım

Nisan Ayında Okuduklarım

  Merhaba ,  uzun süredir aylık okuduklarımı blogumda paylaşmıyorum.  Zaten kitapların tek tek yorumlarını girdiğim için sizleri sıkmamak adına ayrı bir yazı yayımlamaktan vazgeçmiştim . Bu sefer nisan ayında okuduğum kitapları yazayım ve sizlere fikrinizi sorayım dedim.  Aylık okuduğum kitapları bir yazıda toplamamı ister misiniz, yoksa gerek yok eskisi gibi devam et mi dersiniz . Bu yazıyı okuyorsanız fikrinizi yorum bölümünde belirtirseniz sevinirim.  Yok herkes yorumumu görmesin derseniz iletişim bölümünden formu doldurup bana iletebilirsiniz.

   Şimdi bu ay okuduklarıma gelebilirim . Bu ay diğer aylara nazaran daha az kitap okudum.  Her ay fidanlara katılıp dolu dolu bir ay geçiriyordum ki bazen bu yorucu oluyordu.  Artık daha az fidana katılarak keyfi okuma kararı aldım.  O an canım hangi kitabı isterse onu okuyorum.  Bu ay bir de benim en yoğun olduğum aydı.  Evin yolunu zor buldum dersem yeridir.  Yorgunluktan da akşamları uyuyakalınca istediğim kadar kitap okuyamadım.  Ona rağmen okuduğum kitaplardan çok memnunum .


  Metastaz kesinlikle bir kurgu roman gibi hızla okuyacağınız bir kitap değil bölüm bölüm ve düşünerek okumanız gereken bir kitaptı. Keza Varsa Yoksa İletişim de bölüm bölüm, işaretleyerek ve not alarak okunması gereken bir kitaptı. Diğer okuduğum kitaplar da ayrı dünyalara yolculuktu benim için. İyi ki okudum dediğim kitaplar. Bir tek Tess Gerritsen 'in İsimsiz Ceset 'i okumasanız da olur diyeceğim bir kitap. Benim için yarım saatlik bir dinlenceydi sadece .

Okuduğum kitaplardan Metastaz ve Zacharius  Usta 'nın yorumları blogumda yok . Diğer kitaplarının hepsinin yorumunu blogumda bulabilirsiniz.  Aşağıya isimlerini bırakacağım , tıklarsanız yorumlara ulaşabilirsiniz.  Metastaz siyasi bir kitap ve bu kitabı burada nasıl paylaşacağımı bilemedim.  Zacharius Usta ise yakında yorumunu gireceğim bir kitap . Kocaeli Kitap Fuarına giderken hızlı trende bir saatte okudum bitti.  İnstagramda hızla bir şeyler yazdım fakat burada daha detaylı yazmak istediğim için beklettim.  Çünkü fuarda dişin kırıldığı için fuar sonrası bir hafta boyunca diş için uğraştım ve blogumdaki kayıtlı yazıları yayımladım , bu kitap kaldı.

Şimdi gelelim okuduklarıma :

1-Metastaz

2- İsimsiz  Ceset

3- Varsa Yoksa İletişim

4- Kim Bulduysa Onundur

5- Ölümün Kimyası

6- İnsanın Esareti

7- Zacharius Usta

8- Marina

9- Kara Kara  Kapkara











                                                            Kozmokitap

13 yorum:

  1. Böyle de güzel oluyor, tek tek yorumlaman da...Tüm kitapları kısa özet yapman fikir veriyor bize. Her yazıya herkesin uğrayamadığını düşünürsen bu yazıya rastgelenler için büyük kazanç olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ay toptan okuduklarıma kısa özetler ekleyeyim o zaman :)

      Sil
  2. Kitapları ayrı ayrı ele alman güzel olmuş. Bir yazı içerisinde olsaydı eğer, bir soluk da hepsini okuyabiliyorum. Ancak farklı farklı ele aldığın zaman sadece isimleri güzel olanlara tıklıyıp okuyorum :) Belki kaçırdıklarım arasında da güzel şeyler olabilirdi. Tek kötü yanı bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sonunda okuduklarım için kısa özet eklerim , kitaplar hakkında fikir sahibi olabilirsiniz böylece :)

      Sil
  3. Gerilim/polisiye ağırlıklı bir ay olmuş abla. Umarım Mayıs ayı daha da verimli geçer. :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Elimdeki Stephen 'lar bitesiye kadar her ay bir tane okumayı düşünüyorum :)

      Sil
  5. Bol okumalı bir ay olmuş. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben Nisanda biraz az okudum cok yogundu. Umarim artik hizlanirim 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.