11/20/2019

# Asi # Kitap Yorumu # Koridor Yayınları # Monica McCarty

Asi - Monica McCarty

Asi

  Ününü çok duyduğum okuyanların öve öve bitiremediği Monica McCarty ile sonunda tanıştım. Kitapçıda yazarın bazı kitaplarını indirimli görüyordum . Ben almaya kalkınca piyasada kitaplarını bulamaz oldum. Bir gün halk pazarına - bit pazarı da deniyor - gittiğimde sergilerin birinde kitabı gördüm. 3 TL ye aldım kitabı. Pazarlık etmeye de çalıştım ancak 5 kuruş bile inmediler :(

Bir üçlemenin ilk kitabı Asi . Seri kitabı olduğunu bilmeden aldım , şansıma serinin ilk kitabı çıktı. Kitabın türü tarihi aşk romanı . İskoçya'da geçiyor. Sade bir anlatım ve hızla okunan bir kitap. Kitabı okumak isteyenler içinm de +18 bölümlerin olduğunu da belirteyim.

McLeod'lar ve McDonald'lar düşmandırlar. Kral bu düşmanlıkları sonlardırmak için McLeod'ların reisi Rory ile McDonald'ların kızı İsabel evlenmesini istemektedir. Rory ise evlenmeyi istemez fakat bir yıl bir gün nişanlı kalmayı kabul eder. Bu sürenin sonunda ya evleneceklerdir ya da İsabel ailesinin yanına dönecektir. Aslında bu olayın adı nişanlılıktır fakat bu sadece isimdir , evlilik deneyimidir yaşanacak olan . Rory İsabael'den uzak durmaya niyetlidir . Onunla evlenmek istemez. İsabel'in ise bu işi kabul etmesinin arkasında bambaşka bir şey vardır ... Bu iki gencin aklına gelmeyen şey ise "aşk" tır ve bundan kurtuluş yoktur ...

Hızla okudum kitabı. Zaten okurken çok düşünmenize gerek yok , beyninizi de zorlamıyor. Yazar ve anlatımı iyi olsa da illa okumak istediğim bir yazar , ya da kitaplarını mutlaka bulup okumalıyım diyemem . Çünkü bu türde yazan benzer yazarlar da var ve Monica McCarty'nin çok fazla bir üstünlüğü yok onlara bana göre...





Asi - Monica McCarty
Kitabın Adı :Asi
Yazar :Monica McCarty
Yayınevi : Koridor Yayınları
Orjinal adı :Higlander Untamed
Serisi : Mcleods Of Skye #1
Çevirmen :Aslıhan H. Bağdatlı
Sayfa Sayısı :352


"Dolu dolu, romantik ve mest edici!"
Teresa Medeiros
Onu kendine aşık etmek için yalnızca bir yılı vardır... Isabel MacDonald, amansız kavgaya bir son vermek için klanının en azılı düşmanı Rory MacLeod ile nişanlanmayı kabul eder. Ancak nişan onun kaleye - ve biraz tahrikle kalbine - girişini kolaylaştırmak için bir paravandır. Ne var ki haince planları hayranlık duyduğu her şeye sahip güçlü ve korkusuz bir Highland reisi olan Rory tarafından sınanır. Şimdi Isabel hep hayal ettiği mutluluğu, tam da ihanet etmesi gereken adamda bulmuş ve ihtirasın, intikamdan çok daha tehlikeli olabileceğini görmüştür. Dostların yakınında olsun ama düşmanların daha da yakında... Rory'nin MacLeod klanının reisi olarak görevi açık ve nettir: Kralın emrine itaat edip MacDonald'ların kızı ile evlenmek - şartları ise kendisi belirleyecektir. Rory nişanın yalnızca bir yıl sürmesine karar verip kızı ailesine teslim ettikten sonra başka biriyle evlilik yapmayı planlar. Fakat bu baştan çıkarıcı güzellikteki kadının, onun çelik gibi dirayetine meydan okuyacağını ve sert görünüşünün altında içten içe kaynayan dizginlenmemiş ihtirası ortaya çıkaracağını tahmin edemez.






Monica McCarty Kimdir ?


Monica McCarty Toronto ABD'de dünyaya gelen Monica McCarty, Downingtown Lisesinden mezun olmuş ve 1995 yılında New York Üniversitesini bitirmiştir. 2005 yılında kadar Shepard Time, Inc. Özel Yayıncılıkta çalıştı ve kurumsal müşterilere özel yaşam tarzı dergileri üretti. 2002-2005 yılları arasında kendi kitaplarını yazmaya başlayan Monica McCarty'ın Prettey Little Liars ve Yalancılık Oyunu adlı eserleri televizyon dizisi haline getirilmiştir. Şu anda ise Pittsburgh içinde yaşamına devam etmektedir.






                                                            Kozmokitap

2 yorum:

  1. Övgüye nazar olmuş eserler hep dikkat çeker
    Benimde dikkatimi çekti
    not aldım
    kitap tanıtım için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Tarihi romanları seviyorum belki kütuphanede bulurum not alayım 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.