4/17/2017

# Adem Metan # Damat # Kitap Yorumu # Yediveren Yayınları

Damat - Adem Metan || Kitap Yorumu

kozmokitap
    1987 doğumlu radyo program yapımcısı , sunucu , komedyen ve yazar olan Adem Metan'ın beşinci kitabı Damat. Yazarın okuduğum ilk kitabı Damat. Diğer kitapları ile daha önce yollarımız kesişmedi itiraf ediyorum.
    Trajikomik bir aşk hikayesi diyor kitabın kapağında. Okumaya başlamadan önce yazarın üslubunu da bilmediğim için romantik komedi türü bir kitap olarak canlandırmıştım kafamda. Okumaya başladığım ilk bir kaç sayfadan sonra kitabın tam olarak beklediğim gibi olmadığını anladım. Beklediğimden çok daha güzeldi....

   Adem Metan toplumda her an karşılaşabileceğimiz fakat bir o kadar da ilginç ve sempatik - sempatik diyorum çünkü kitap ana karakterimizin anlatımı ile yazılmış ve okudukça sempatikliği artıyor. - bir karakter yaratmış kitapta. Mülayim Makas .

kozmokitap


   Mülayim on beş yaşında başladığı aşk arayışı kitabın sonunda mutlu son ile bitiyor. Fakat mutlu sona ulaşıncaya kadar Mülayim hayatına on beş aşk, lise , üniversite eğitimi, askerlik ve çalışma hayatı sığdırıyor. Düşünebiliyor musunuz , on beş yaşında hayatının aşkını arayan birisi için bu süre ne kadar uzundur!!!!

   Mülayim bana göre şıpsevdi bir karakter. Gerçi lise çağlarındaki bir çocuktan başka ne beklenebilir ki!... Sınıf arkadaşına , otobüste yer verdiği bir kıza, öğretmenine , ablasının arkadaşına .... Kısacası gördüğü herkese aşık olduğunu düşünüyor Mülayim. Her aşkı da ayrı bir komedi , ayrı bir macera ... Sonu da olumsuz. Aşk konusunda şansı çok da iyi gitmiyor Mülayim'in. Sonunda evleniyor da bu aradaki maceralarını okumak da oldukça eğlendirici.

kozmokitap


   Canınız mı sıkılıyor, " reading slump" a mı girdiniz ya da hızla okunan ve eğlenebileceğiniz bir kitap mı arıyorsunuz ???? O zaman bu kitap tam size göre. Okudukça eğlenecek , eğlendikçe düşüneceksiniz. Belki size gençliğinizi hatırlatacak ya da yaşadığınız benzer olayları tekrar yaşayacaksınız bu kitap ile birlikte. Ben kitabı okurken gülmekten kırıldım. Kıkır kıkır gülerken etraftan tuhaf bakışlar ile karşılaştım.:))) Bu kitaptan sonra yazarın diğer kitaplarını da merak ettim. Kalemi ve duyguları yansıtması çok başarılı yazarın. Kaleminize ve emeğinize sağlık Adem Metan. Damat 'ı çok sevdim ve tavsiyemdir....


Kozmokitap Kitabın Adı :Damat
Yazar :Adem Metan
Yayınevi : Yediveren Yayınları
Sayfa Sayısı : 288


Mutluluğu, heyecanı, umudu ve neşeyi aynı anda tattıran duygusal menemen... Mecnun’u, Kerem’i, Nazım’ı, Cemal’i ve daha nicelerini çocukluk seviyesinden adamlık rütbesine yükselten sihirli asansör... Bazen renkli balonlara binmiş gibi havalara uçuran bazen de moloz yüklü kamyon gibi çarpıp yamultan, o üç harfli kelime; aşk! İnsanın içini gıdıklayan muhteşem aşk rüyasını, sıradan bir gerçeğe ve ilginç doğa olayına çeviren birliktelik; evlilik... Her kahraman Türk erkeği gibi askerlik kadar kutsal bir unvan olan damatlık uğruna Mülayim’in de kendini feda etmesi... İster inanın ister inanmayın! Her şey ailesine ahu bakışlı, kiraz dudaklı, elma yanaklı, sırma saçlı fıstık gibi bir gelin bulmak için....




                                                            Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.