8/18/2017

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Yeni Kitaplarım || Kitap Alışverişi

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi

   Merhaba , uzun süredir yeni kitaplarımı paylaşmadığımı fark ettim. Oysa ben yeni kitap yazılarını okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Bu yaz oldukça yoğun olduğum için blogumu ve sizleri biraz ihmal ettim. Fakat bundan sonra bu konularda daha aktif olmaya gayret edeceğim.

   Geçmişe dönük aldığım bütün kitapları burada paylaşıp sizleri sıkmak isteniyorum. Bu nedenle temmuz ve ağustos ayında aldıklarımı ve hediye gelenleri paylaşmak istiyorum. Beni instagramdan takip edenler neler aldığımı daha iyi bilirler. Hemen bir resim çekip iki satır paylaşmak bazen daha kolay geliyor. Blog yazmak daha çok emek gerektiriyor. Bu nedenle ben de blogu olmayanlara blogger denilmesine karşıyım.  Bunu da buraya dipnot olarak bırakayım.


Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi


  İlk olarak Oku Oku alışverişim.  Her ay yaptıkları 9.90 kampanyalarını sabırsızlıkla bekliyorum. İndirime giren kitaplardan istediklerim varsa hemen alıyorum. Bu ay istediğim bir kitap daha vardı fakat sepete eklemeyi umutmuşum ve ağustos ayında farklı bir kampanya başladığı için indirimi kaçırdım. Neyse ben beklemeye devam edeyim. Resimdeki kitaplardan Kapan'ı okuyup yorumladım . Bakmak isterseniz tık tık .. 

  Emma ve Bir Sonraki Hayatımız da bitti . Yorumlarını yakında gireceğim.  Jane Casey'ler her ayın 5 inde yaptığımız fidan için eksik olan kitaplarımdı. Nancy Pickard okumak istediğim bir yazar. Elimde Fırtına Kokusu kitabı da var. Bu ay okumayı planlıyorum da sıra gelirse:)) Liane Moriarty'nin Yeniden Başlamak İçin Güzel Bir Gün kitabını çok sevmiştim. Sırrını Derine Göm kitabını da indirimde görünce dayanamadım ve aldım.  Keyifli bir alışveriş oldu. Gönderilen ayraçlara ve kahveye de bayıldım....

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi

   Eskişehir'de olanlar İnsancıl Sahaf'ı bilirler. Her çarşıya gittiğimde mutlaka uğrarım. Bir şey almasam bile dolaşmak beni rahatlatıyor. Bu gittiğimde çok çok uygun fiyatlara istediğim kitapları bulunca hemen aldım. Her ayın 25 i bir Reşat Nuri etkinliğinde bu ay son olarak Yaprak Dökümü okuyoruz. Kitabı yeni ve 10 tl ye bulunca hemen aldım. Hayalet çocuk gerçek bir yaşam öyküsü . Kitabı çok sevdim. Yorumum için tık tık.. 
Lauren Kate'in düşüş serisini çok sevmiştim. Bu kitabını da görünce merak edip aldım. Yanlış hatırlamıyorsam 4 tl cıvarında idi.

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi


Sayfa 6 Yayınlarının instagram hesabından çekiliş le kazandığım kitaplarım . Stephen King çok sevdiğim bir yazardır. Kitapları hele de üçünü birden kazanınca çok sevindim.

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi


  İş Bankası Kültür Yayınlarında bu ay 3 al 2 öde kampanyası vardı. Hazır indirim varken çok istediğim kitaparı aldım buradan. Sheakspeare ise kızım için. Kendisi Sheakspeare'in eserlerini çok seviyor. İnstagramdan tanıştığım ve çok sevdiğim kitap dostlarım Eskişehir'e geldiler bu ay. Onlarla buluştum ve harika vakit geçirdim. İçimdeki Müzik ve Cam Kent kitapları onlardan hediyeydi. Çok mutlu oldum. New York üçlemesinin diğer iki kitabını da ben aldım ve seriyi tamamlamış oldum:))) İçimdeki Müzik okudum bitti bile. Yorumum için tık tık.. 

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi


Artık çoğu markette kitap satmaya başladı ve bazen kitaplar kitapçı ve internetten daha ucuza satılıyor. Hal böyle olunca da marketten ekmek almaya gidince bir de kitap alıp çıkıyoruz. Anna da benim bu ayki market ganimetim:))

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi


Bu ayki Kitap Yurdu.com alışverişim de görselde gördüğünüz kitaplar vardı. Bu kitapların yayında kızıma manga da almıştım fakat o odasına götürdüğü için resme dahil olamadılar. Her ay kitap Yurdundan alışveriş yapınca ayrıcalıklı müşteri kategorisine yükselttiler ve %5 indirim uyguluyorlar. Böyle olunca daha avantajlı bir alışveriş oluyor. Bu hafta Gülün Adı %50 indirimli olunca daha da avantajlı oldu benim için alışveriş. İstediğim bir kitaptı ve indirim bekliyordum. %50 yi görünce hemen aldım ben de :))))

Yeni Kitaplarım  || Kitap Alışverişi


 Sherlock Holmes'i çok severim . Özellikle Benedict Cumberbatch'ın oynadığı Sherlock Holmes dizisi benim için bir numaraydı. Arkadya Yayınlarının yeni gözdesi Sherloc'un Kadınları çıkınca çok merak etmiştim. Kitap daha yeni elime geçti ve yarın okumaya başlamayı düşünüyorum. Bu konuda çok heyecanlıyım , umarım hayal kırıklığına uğramam...

   Okunmayı bekleyen kitaplarım çoğaldı. Azaltmadan başka almayacağım diyorum fakat olmuyor:))) Kitaplarım arasında sizin okuduklarınız var mı? Bana önermek istediğiniz kitaplar olursa yorumlarınızı bekliyorum. Bol kitaplı , mutlu günler!....





                                                     

2 yorum:

  1. Şu yazı başlığındaki görsel bile öyle imrendiriyor ki beni..Çocuklar okula başladıktan sonra daha hız vereceğim okumalara...

    YanıtlaSil
  2. Keyifle oku her birini canım :) Kitap alışverişleri candır :) Benim kitapyurdu alışverişlerim bu akşam elime geçti artık haftasonu bir ara gireceğim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.