8/11/2017

# Arkadya Yayınları # Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen # Gamze Berberci Çelik # Kitap Yorumu

Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen? - Gamze Berberci Çelik || Kitap Yorumu

Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen? - Gamze Berberci Çelik

   Birçoğumuz kişisel gelişim kitaplarından hoşlanmayız. Şunu yap , bunu yapma diye direten, davranış sebeplerini söylemeden ve işi eğlenceli kılmadan belli kalıpları direten kitaplardan çoğu insan hoşlanmaz. Fakat günümüzde kişisel gelişim kitapları ve yazarları da değiştiler. Bize direten kalıplar yerine kısa eğlenceli hikayeler ile neden sonuç ilişkilerini anlatıyorlar ve farkındalık öyküleri ile farkındalık yaratıyorlar. Okurken hem hoş vakit geçiriyoruz hem de yeni bilgiler öğrenmiş oluyoruz. Ya da bazı şeyleri tekrar hatırlıyoruz.


Arkadya Yayınlarından çıkan Gamze Berberci Çelik'in yazdığı "Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen? " kitabı da yeni nesil kişisel gelişim kitaplarından.

  Kitabı öyle bir kerede okuyup bitirmenize gerek yok. Bölümlere ayrıldığı için dinlene dinlene okuyabilirsiniz. Aralara serpiştirilmiş kısa hikayeler, soru cevaplar, hikaye tamamlamalar ile kitap ilgi çekici ve okuyucuyu da kitaba dahil ederek dikkat dağılmasını önleyici olmuş.

   Üstelik bu soru cevaplarda yazığımız için tekrar okuduğumuzda ve kendi cevaplarımıza baktığımızda , kendimize ait gözden kaçırdığımız davranış nedenlerini fark edebilir ve kendimizi daha iyi tanıyabiliriz. Kendini tanıyan insan çevresine karşı daha duyarlı ve daha özgüvenli olur.

 Kendini tanımak için ip uçları olan , kadın erkek ilişkilerini anlatan ve başucu niteliğinde olan bir kitap " Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen?".

  Kitap okunmaya başladığı zaman hızla bitebilecek bir kitap. Fakat kitabı daha iyi anlamak ve özümsemek için ben mola vere vere okudum. Bu nedenle okumam bir ayı buldu. Şimdi kitaplığımdaki severek okuduğum kişisel gelişim kitapları arasındaki yerini alacak .

  Kendini tanıma ve ilişkiler üzerine bir kitap arıyorsanız Gamze Berberci Çelik'in Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen?  kitabına bakabilirsiniz. Üstelik ben kitabın içinden çıkan kartlara bayıldım.....



Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen? - Gamze Berberci Çelik
Kitabın Adı :Ben En Çok Kendim Olmayı Sevdim Ya Sen?
Yazar :Gamze Berberci Çelik
Yayınevi :Arkadya Yayınları
Sayfa Sayısı :336


Sevgilinden mi ayrıldın?
Hayatına hep yanlış insanları çeken bir yanlış ilişkiler mıknatısı mısın? Yılların doğru insan var mı diye merak ederek mi geçti?
 Ömür boyu yalnız kalacağından ya da o kiloları asla veremeyeceğinden mi korkuyorsun?
Boşanmak üzeresin ve bunun üstesinden nasıl geleceğini bilmiyor musun?
Peki, sen en çok kim olmayı seviyorsun?
Haydi, çevir ibreyi sor kendine. Sevgili, eş, kardeş, evlat, dost, anne?

Cevabın ne bilmiyorum ama her şeyden önce kendini sevmeli, kendiyle iyi geçinmeli insan çünkü şu hayatta en uzun ilişkimiz kendimizle. Bu yüzden gel seninle beraber sana doğru bir yolculuğa çıkalım. Korkma, yolculuk boyunca her zaman yanında olacağım. Sorularla, hikâyelerle kaybolan her bir parçanı ve sorularının cevaplarını bulacağız. “Daha yöntemiyle” anlatmayı, anlaşmayı öğrenip, sadece bakış açımızı değiştirerek hayatımıza ve ilişkilerimize bambaşka bir yön vereceğiz. Tek yapman gereken hemen, şimdi başlamak… Haydi, uzat elini, çevir sayfayı, “Bu kitabı kendime adıyorum,” de ve başla!











                                                            Kozmokitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.