8/31/2017

# Çifte Tehlike # Epsilon Yayınları # Kitap Yorumu # Osman Aysu

Çifte Tehlike - Osman Aysu || Kitap Yorumu


Çifte Tehlike - Osman Aksu

  Çifte Tehlike , Osman Aysu 'nun okuduğum dördüncü kitabı.  Yazarın kitapları ile ilk olarak yıllar önce kütüphanede bir amca sayesinde de tanıştım.  Yeni gelen kitapları incelerken yanıma yaklaşık 60 yaşlarında bir amca geldi, sessizce "Osman Aysu 'nun kitaplarını tavsiye ederim , çok güzeldir " dedi ve gitti. Merakımdan hemen birkaç kitabını aldım  ve okudum :)))

   Yazarın şimdiye kadar okuduğum kitapları çok çok sevdiğimi söyleyemem.  Orta karardı bana göre.

  Çifte Tehlike iki kadın seri katili anlatıyor.  Diğer polisiye kitapların aksine katiller kim diye bulmaya uğraşmıyorsunuz.  Kitabın başında katilleri öğreniyorsunuz.  Bir yandan katillerin yaptığını okurken diğer taraftan polisin yakalamak için ne yaptığını okuyorsunuz.  Bir tenis maçı gibi top bir arada bir burada....

   İki kadın, kırkı yaşlarda, güzel, çekici, varlıklı.... Bu kadınlar ne mi yapıyor?  Genç erkekleri birlikte olma vaadi ile evlerine götürüyor, sabaha kadar kullanıp sonra boğarak öldürüyorlar.

  Polisler de adım adım ipuçlarını izliyorlar .

  Hızla okunan bir kitaptı.  Polisiye kitapları severim.  Fakat polisiyenin içine cinsellik öğelerinin yerleştirilmesini sevmiyorum.  Osman Aysu 'nun diğer kitaplarını de bu nedenle çok  sevmemiştim. Bu kitabı da çok sevdiğimi söyleyemeyeceğim.  Okunsa da olur okunmasa da ... Karar sizin ;)





Çifte Tehlike - Osman Aksu Kitabın Adı : Çifte Tehlike
Yazar : Osman Aysu
Yayınevi :Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı :277


Bir süredir peş peşe birbirine benzer cinayetler işlenmekte ve İstanbul sahillerinde bulunan genç erkek cesetleri, seri cinayetler işleyen bir katili işaret etmektedir. Türkiye'de pek ender görülen bir durumdur bu. Asayiş Şubesi'nin emektar Baş Komiseri Hidayet'in bu soruşturmayı yürütmekte olan ekibi, hiçbir sonuca ulaşamamıştır. Derken, bir lise öğrencisinin cesedi bulunur ve genç komiser Barış Şahin, hayatını tehlikeye atarak cinayetlerin gizemini çözmek üzere devreye girer... Opel marka bir araba... Çok güzel iki kadın... Florya'da bir köşk... Yavaş yavaş ortaya çıkan ipuçları, genç komiseri, tüyler ürpertici katillere ve cinayetlerin çözümüne adım adım yaklaştıracaktır.


                                                            Kozmokitap

3 yorum:

  1. Yazını okuyınca aklıma yanına gelenin belki kitabı yazan kişi olabileceği geldi:)

    YanıtlaSil
  2. İnstagramda gördükçe Allah'ım almalıyım dediğim kitabı bu ay kapacağım :D Osman Aysu'nun kalemini ayrıca merak ettim kuzum sen sevdiysen beğeneceğimi düşünüyorum. :))

    YanıtlaSil
  3. Cinsellik ön planda bayaa

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.