12/18/2019

# Kitap Alışverişi # Yeni Kitap

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Selam , ne zamandır aklımda böyle bir yazı hazırlamak fakat bir türlü olmadı . Son beş- altı ay çok zorlu geçti benim için. Babamın rahatsızlığı arttı , ardından babamı kaybettim. Çok zor bir dönemdi. Bu dönemde çocuklarım ve kitaplarım destek oldular bana . Ruh sağlığımı koruyabilmek adına buralardan fazla uzaklaşmadım . Her insanın acı ile baş etme için farklı yöntemleri vardır . Ben de dikkatimi dağıtarak kendimi , sağlığımı korumaya çalıştım ve bir şeylerle meşgul olarak yas dönemini atlatmaya çalıştım. En kötüsü özlem oluyor . Bu özlem öyle bir boşluk yaratıyor ki kelimeler yetersiz kalıyor .... 

                     Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar


  Kitapların alış sırasını karışık olarak yazacağım için kusura bakmayım. İlk bahsedeceğim kitaplar en son kitaplığıma eklenenler oluyor . Uzun süredir  Kitap Yurdu'ndan alışveriş yapmıyordum. Kabalcı Yayınlarından 5 kitap 15 tl olunca merak ettiklerimi sepete ekledim . Aralık ayının 15 inde instagamda #1nobel1klasik etkinliğinde Karamazov Kardeşleri okuyacağız. Ben yıllar önce okumuştum şimdi tekrar okuyacağım. Çin Sarayında Bir Bakire kitabını da 15 ocakta yine aynı etkinlik kapsamında okuyacağım. Bu sefer kitaplarımı kargo yerine daha fazla puan verdiği için kitap teslim noktasından aldım . Kargo beklemek sinirime dokunmaya başladı artık . Çünkü zamanında getirmiyorlar. 


Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

D&R mağazalarında Alfa Yayın grubu bazı kitapları 9.90 Tl ye satılıyordu . Bu fırsattan istifade klasik eselerden Candide ve Üç Sahtekar'ı aldım . Candide'nin manga versiyonu vardı bende şimdi tam oldu . Mumu ve Deniz İşçileri'ni ise nereden aldığımı hatırlamıyorum ...  

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Maceraperest Yayınlarının kitaplarını severek okuduğumu her fırsatta dile getiriyorum . Yeni çıkan kitapları kitaplığıma eklenince ne kadar sevdiğimi tahmin edebilirsiniz. Bu kitapların içerisinden Dehşet Gecesi'nin okudum bitirdim bile . Yorumunu buradan okuyabilirsiniz . 


Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Oğlak Yayınlarının en yeni kitapları da yine kitaplığıma eklenenlerden . Oğlak Yayınları klasik eserlere de el atarak bizi yeni kitaplar ile buluşturması ayrı bir mutluluk . 

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

İdefix sitesinde yıl sonu indirimleri olduğunda %60 indirimden Yordam Kitap 'tan eksik kitaplarımı aldım . Kitaplığımda Çehov'un hikayelerinin 1 ve 2. cildi vardı . Şimdi 3 ve 4 ü da alarak seti tamamlamış oldum. Kadın ve kedisi ise kızımın kitaplığına eklenenlerden . 


Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Bu seri ise gönlüme taht kurdu . Okumak ile okumamak arasında kararsızken bir anda okumaya karar verdim .)


Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Vakıfbank Kültür Yayınları'nın instagram çekilişinden Veranda Öyküleri'ni kazandım. Ne heveslerle kitaba kavuştum ancak okumak nasip olmadı ... 

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Gençlik ve Spor Bakanlığı Twitter hesabından yazanlara klasiklerden hediye edeceğini söylemişti. İşte bana da Saatleri Ayarlama Enstitüsü geldi hediye olarak . 

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Eskişehir'de İnsancıl Sahaf'a uğramışken birkaç kitap aldım arada .. 

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Hiç aklımda yokken yolum bir sahafın önünden geçti. Barbara Cartland kitaplarını görünce lise yıllarım geldi aklıma . Tanesi 5 tl den aldım kitapları . Murakami için inanılmaz bir fiyat bana göre. 


Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Oğlumun üniversite dersleri için hocasının istediği kitaplardan ikisi . Okuduktan sonra benim kitaplığıma eklendiler . 


Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Eskişehir'de Vega  AVM'de yeni bir kitap -cafe açıldı Ada Kitap. İşte oraya girmişken hayırladım ve birkaç kitap aldım.

Son Zamanlarda Kitaplığıma Eklenen Yeni Kitaplar

Eylül Fuar Organizasyon'nun Eskişehir'de düzenlediği fuardan aldıklarım . Henüz hiçbirini okumadım , kış mevsiminde battaniye , salep eşliğinde okurum artık :))




                                                            Kozmokitap

10 yorum:

  1. Yeni kitaplarınız hayırlı olsun. Kitaplar ve alındığı yerlerle ilgili bilgi çok değerliydi. Çünkü çok kitap okuyorsan mutlaka fiyat araştırması yapmak lazım, tek bir siteye tek bir sahafa bağlı kalmaya gerek yok. Mahmut Yesari'nin 3 kitabı var ya, onları 15 yaş civarı çocuklar okuyabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kitapları okumadığım için kesin bir şey söyleyemiyorum. Okuduğum zaman belirtirim :)

      Sil
    2. Teşekkürler, bekliyorum.

      Sil
  2. Başınız sağolsun. Babanız için Allah'tan rahmet size de sabırlar diliyorum. Nazarım değmesin, enerjinize hayran kaldım. Benim de sipariş vermem gereken kitaplar var ama devamlı erteliyorum. İyi akşamlar diliyorum, esen kalın...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Sitenizi ilgiyle takip ediyorum.Zaman ayırmak isterseniz sizi de sitemi takibe bekliyorum.Bundan büyük bir mutluluk duyarım.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle başınız sağ olsun, sabırlar diliyorum. Kitapların hepsi çok güzel duruyor, kitapyurdu kabalcı indirimini kaçırdığıma biraz üzüldüm. :) Keyifli okumalar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Ne çok kitap almışsın. Bir ara olmayanları listeme ekleyeyim. Keyifle oku canım:)

    YanıtlaSil
  6. Başın sağ olsun abla, Allah sabırlar versin inşallah.
    Kitapların hepsi çok hoş görünüyor. Umarım keyifle okursun. Yorumlarını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Karamazov kardeşler Benim de bir suredir listemde ama gerçekten tuğla gibi bir kitap , gözümü korkutuyordu

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.