12/28/2019

# Kalbimi Geri Verir Misin? # Kitap Yorumu # Melekber Deniz # Pika Yayınları

Kalbimi Geri Verir misin? - Melekber Deniz

Kalbimi Geri Verir misin?

   "Kalbimi Geri Verir misin ? " ile tanıştım Melekber Deniz'in kalemi ile . Artık yeni bir yazarın kalemi ile tanışırken kitapların arka kapak yazılarını okumadan ve beklentim olmadan başlıyorum kitaplara . Yoksa kitap okuma süreci hüsran ve hayal kırıklığı ile sonuçlanıyor. Beklenti olmadan kitaba başlayınca daha çok keyif alıyorum ve arka kapağı okumadığım için de kitabın içindeki olaylar benim için tam bir sürpriz oluyor .

     Yeni bir yayınevi olan Pika Yayınlarından okuduğum üçüncü kitap "Kalbimi Geri Verir misin ? " . Yayınevinin basım kalitesini ve kitapların ciltli olmasını çok sevdiğimi daha önceki yazılarımda belirtmiştim . Bu yazımda da aynı durumu belirteceğim . Kitabın baskısını çok sevdim . Yazım hatalarının olmaması da artı bir durum benim için .

   Dostoyevski'nin unutulmaz eseri Karamazov Kardeşler 'i bitirdikten sonra yeni bir kitaba başlamam çok zor oldu . O kitaptan sonra elime aldığım kitaplar akmadı , ben içine giremedim derken bir an korktum . Acaba okuyamama durumumu mu olmuştu , hani instagramda reading slump diye bahsettikleri ... İşte bu durumda kitapları elden geçirirken elime okunmayı bekleyen "Kalbimi Geri Verir misin ? " geldi . Nasılmış , okuyabilir miyim bakayım derken kitap beni öyle içine aldı ki yirmi dört saatte bitirdim kitabı :)

  Kitaba başlayıp biraz ilerledikten sonra aklıma eski yeşilçam filmleri geldi. Hırsız genç kız , zengin ve yakışıklı genç adam , tonton dede ve bir de kötü adam ... O filmlerden birinin  günümüze uyarlanmış halimi yoksa kitap diye düşündüm başlarda . Kitap ilerlemeye başladıkça konu daha da ilginç hale gelmeye başladı , oyunun içinde oyun ortaya çıktı ve eski yeşilçam filminin kopyası olmaktan çıktı kitap. Bu hali bir yapımcının ilgisini çekerse harika bir film ya da yeni bir dizi olabilir TV ekranlarında .






 Kitabın konusundan bahsedeyim biraz da . Duygu ve Cihan artık hırsızlık yağmak istememektedirler . Son işlerine çıkacaklar  ve bu gerçekten son son olacaktır .  Soyacakları yer bir villadır ve çok zengin birisine aittir . Evde paha biçilemez antikalar mevcuttur . Soygun sırasında başlarına ummadıkları bir olay gelir . Bu olay sonucunda Duygu , ev sahibinin torunu Burak ile sahte bir evlilik yapmak için anlaşır .

Duygu ve Burak'ın atışmalarını okumak çok keyifliydi. Karakterlerin geçmişlerini de kitapta yavaş yavaş öğreniyor ve onları daha iyi tanıyoruz. Aslında güçsüz gibi görünse de Duygu'nun ne kadar güçlü bir kadın olduğu okudukça ortaya çıkıyor .

  Kafa boşaltmak için okunabilecek harika bir kitap "Kalbimi Geri Verir misin ? ".





 Kalbimi Geri Verir Misin? - Melekber Deniz
Kitabın Adı :Kalbimi Geri Verir Misin?
Yazar :Melekber Deniz
Yayınevi :Pika Yayın
Sayfa Sayısı :488


On altı yaşında ona uzanan eli tutan Duygu, her gece tövbe ettiği halde her sabah güne hırsız olarak uyanıyordu. Sevgilisiyle yaptıkları bir soygun planı sayesinde tekrar çalmak zorunda kalmayacaktı. Girecekleri bu villa son işleri olacaktı. Son son işleri.
Soymak için girdiği evde Duygu’yu bir sürpriz karşıladı. Ev sahibinin başparmağı, ekranında 155 yazılı telefonunun arama tuşunda, ateş eden gözleri kadındaydı.
Kendince sebepleri olan ev sahibi Duygu’dan bir seçim yapmasını istedi. Yapması gereken seçim basitti. Ya yıllar boyu sürecek hapishane hayatı ya da zenginlik içinde ev hapsi. Seçim basit, seçmek zordu.
Duygu için özgürlük tanımadığı bir adamın boyunduruğuna girmek olabilir miydi?
Peki, beklemedikleri anda kalplerinden yakalayan aşk; minnet duygusunu yendiği gibi önyargıları da yenebilecek miydi?

Melekber Deniz Kimdir?

Melekber Deniz

7 Ocak 1987'de Bulgaristan'da doğdu. İlk ve ortaokulu Eskişehir'de, liseyi Antalya'da bitirdikten sonra 2011 yılında Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik bölümünü bitirdi. 6 yaşında bir oğlu olan yazar, İstanbul'da diyetisyen olarak kendi ofisinde çalışıyor. Yazmaya çocukluğundan beri merakı olan Melekber Deniz, 2018 yılının Nisan ayında Wattpad uygulaması üzerinden angelllber26 rumuzu ile ilk hikâyesini yazmaya başladı. Kısa sürede altı hikâye yazdı. Kalbimi Geri Verir misin? onun ilk kitabı!






                                                     

2 yorum:

  1. Kesinlikle okumam gerek <3 Konusu müthiş içine çekti beni :)

    YanıtlaSil
  2. Bazi kitaplarin etkisinden kurtulmak zor oluyor. Bu kitap da güzele benziyor not aldım ☺️

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.