12/13/2019

# Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ? # Kitap Yorumu # Kuzey Grup # Metin Köse

Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ? - Metin Köse

Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ? - Metin Köse


 Aç Kapıyı Ben Geldim kitabı ile tanıştım Metin Köse'nin kalemi ile . Kitabı okuyunca yazarın kalemini ve kitabın kurgusunu çok sevmiştim. Yazarın farklı romanları da bulunuyor . Bu sefer yazar farklı bir tür ile  , bir kişisel gelişim kitabı ile kitaplığıma ve evime konuk oldu .

  Kitabın ismi ilk bakışta dikkati çekiyor : "Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ? "  Bu başlık özellikle üniversite öğrencilerinin dikkatini çekeceğini zannediyorum. Bizim zamanımızda hakkımız olan notu alıyorduk çoğunlukla . Not kıran hocalar olsa da uç noktalalara kaçmıyorlardı hiç. Günümüzde ise bıraktığı öğrenci sayısı ile övünen hocalardan oluşan bir grup var. Bu tarz hocalar çocukları üniversiteden ve okudukları bölümden soğutuyorlar ve benim gözümde de zerre kadar değerleri yok !!! Ne kadar başarılı öğrenciler yetiştirdiği ile övünen hoca gerçek hocadır benim gözümde. Yoksa 90- 100 bekleyen öğrenciyi 20 ile bırakan değil ... Ya da özellikle yaz okuluna bırakıp da her sene araba değiştirenler değil ... Kimse kusura bakmasın ama böyle insanlar çoğaldı ve artık buna bir son verilmesi gerekiyor. Metin Köse bu başlığı atarak kitaba benim de yarama dokunmıuş oldu .

 Metin Köse  , kitabın kapağında yaşanmış kişisel gelişim teknikleri olarak belirtmiş kitabın içeriğini. Kitabı okumaka başladığımda sohbet eder tarzda yazar yaşadıklarını ve sonuçları yazarken bundan çıkarılabilecek dersleri de belirtmiş.

  Kitap kısa kısa yirmi altı bölümden oluşuyor . İlk olarak kitaba de ismini veren "Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ? " konusu yer alıyor . Yazar kendi başından geçen bir olayı anlatıyor bize burada . Yazarın bahsettiği teknik benim de okul yıllarımda uyguladığım ve çocuklarıma da anlattığım ve uygulamaları için uğraştığım yöntemden oluşuyor.

İkinci bölüm de yine kitabın kapağında belirilen " Babama Seni Seviyorum Demeye Nasıl Başardım? " konusuna yer vermiş . Son derece duygusal bir bölümdü.

Her bölümde farklı konulara değinen yazar bazen kişisel - gelişim tarzında yazarken bazen deneme tarzında yazmış. Kısa olduğu için bölümler rahat okunuyor . Kitabı incelemek için elime almıştım ve fark etmeden kitabı yarıladığımı fark ettim ve bir günde bitirdim. Kitabın son bölümünde yazar Mevlana- Mesnevi'sini seslendirme sürecini anlatmış. Bu etkinliği için yazarı gönülden tebrik ederim.





Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ? - Metin Köse
Kitabın Adı : Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım ?
Yazar : Metin Köse
Yayınevi : Kuzey Grup
Sayfa Sayısı :194


"Hep Sıfır Aldığım Dersten Nasıl 100 Aldım” Bu söze inanmayabilirsiniz! Size hoş görünmek için böyle söylediğimi düşünebilirsiniz. Ufak at civcivler de yesin! diyebilirsiniz. Hatta aklınızdan daha ağır sözler de geçebilir. Ancak unutmayın ki, ben sözümün arkasındayım! Sonradan pişman olmak istemiyorsanız önce beni dinleyin. Çünkü gerçekten, Hep Sıfır Aldığım Dersten 100 Aldım. Bu bir şaka değil! Bir oyun değil. Bildiğiniz yüz. Doksan dokuzdan sonra gelen yüz. Sayıyla ve rakamla tamı tamına 100.

Bu kitabı farklı kılan teorik bilgiler yerine Yaşanmış Kişisel Gelişim Teknikleri olmasıdır. Yazar, bizzat yaşayıp başarılı olduğu bu teknikleri şimdi okurlarıyla paylaşmaktadır. Babama Seni Seviyorum Demeyi Nasıl Başardım, Utangaçlığı Nasıl Yendim, Kuğulu Park’ta Ağlayan Kadınlar Kim, Karakedimin Kuyruğu Neden Kesildi, bunlardan bazılarıdır. İnanıyoruz ki, kendisini daha iyi tanımak isteyenler bu kitabı elinden bırakamayacaktır. Çünkü bir insan en az kendisini tanır.





Metin Köse Kimdir ?

Metin Köse    Madenci bir ailenin çocuğu olarak 1960 yılında Devrek’te doğdu. Kozlu Lisesi, Fırat Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik mezunu. Özel radyolarda 10, TRT2 Televizyonunda 3 yıl program hazırlayıp sundu. İki şiir albümü, sesi dinlendirici bulunarak Geştalt Psikoterapi Derneği’nde terapi amaçlı kullanılmaktadır. Hz. Mevlana’nın Mesnevisini seslendirip Sesli Mesnevi adıyla YouTube’a yükledi. Mükellefiyet, Göl Dağı, Büyük Yürüyüş, Aç Kapıyı Ben Geldim kitapları Doğan Kitap’tan yayımlandı.
                                             






                                                   Kozmokitap

6 yorum:

  1. ismi dikkat çekici gerçekten. Daha önce denk gelmemiştim, sayende öğrenmiş oldum abla. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım için teşekkürler. Blogger arkadaşlarımız ''Blogger Mimi'' başlığı altında çok güzel bir mim yazısı hazırlamışlar. Ben de bu mim yazılarına katılarak blog açma serüvenimi anlattım. Okumak için sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  3. ay dur öyrencilere sölerim saoool :)

    YanıtlaSil
  4. Kişisel gelişim kitaplarına inanmıyorum desem linç edilmem herhalde ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizzat yaşadığım olayları yazdığımdan emin olabilirsiniz😊
      METİN KÖSE

      Sil
  5. İsmi çok değişik geldi gerçekten :) Mutlaka okuyacağı <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.