7/31/2017

# Aşkın Kahramanı # Elif Yılmaz # Kitap Yorumu # Mortena Yayınları

Aşkın Kahramanı - Elif Yılmaz || Kitap Yorumu

Aşkın Kahramanı - Elif Yılmaz


    Gözü kara bir aşıktan daha güçlü ve ondan dağa kırılgan başka ne vardı ki bu dünyada?

   İçimi sımsıcak ısıtan , naif duygular ile bezeli bir kitap oldu benim için Aşkın Kahramanı. Kitabın kapağı gibi sade ve bir çiçek kadar narin bir aşk anlatılıyor Elif Yılmaz kitabında.

   Nihan üniversite okuyan , annesi ile yaşayan ve yarım gün bir kafede çalışan bir genç kız. Son derece de güzel.... Ne kadar kendine güvenen ve güçlü bir karakter gibi görünse de aslında kırılgan, güvensiz ve korkak. Evet korkak dedim !! Bunun sebebi de babası. .. Nihan babasız büyümüş çünkü babası o doğmadan annesini terk etmiş. Bu nedenle erkeklere karşı güveni yok Nihan'ın.

     Baran... 30 yaşında zeki, başarılı ve yakışıklı.... Kuzeninin kafesine gittiği zaman gördüğü Nihan'a vuruluyor. Duygularını açmak için ise cesareti yok. ..

Aşkın Kahramanı - Elif Yılmaz


    Bu iki genç korkunç bir haber sonrası evlenmeye karar veriyorlar. Nihan güvenmeyi ve sevmeyi öğrenirken Baran sabrı ve aşkı ile Nihan'ı koruyor ve onun kendine ve etrafına güven duymasını sağlıyor.

    Kitapta ayrıca Beril, Tolga , Kerem Yeliz 'ı tanıyor , bu gençlerin de duygularına ortak oluyoruz.

   Geçmişte kalan gizler de ortaya çıkarken kocaman mutlu bir aile olma yolunda da adım atmış oluyorlar.

Aşkın Kahramanı - Elif Yılmaz


    Elif Yılmaz'ın kalemi ile Aşkın Kahramanı sayesinde tanışmış oldum. Yeni yazarlar tanımayı ve onların kalemlerini keşfetmeyi seviyorum. Hele de genç Türk yazarlar olunca ayrı bir gurur duyuyorum.

  Siz de duygusal kitaplar okumaktan hoşlanıyorsanız tavsiyemdir ;))


Kitabın Adı : Aşkın Kahramanı
Yazar : Elif Yılmaz
Yayınevi : Mortena Yayınları
Sayfa Sayısı :368


   " Dakikalar geçti. Gözleri kapalı birbirlerinin kalp atışlarında huzur buldular. Ne bir adım geriye gittiler, ne bir adım öteye. Sanki ortada bir yerde dengeyi kurmuşlardı. Ne bir adım ötesi, ne bir adım gerisi… Başlangıç noktasındaydılar belki de. Aşkın yeni yeni küllerinden doğduğu o yerde. "
   Aşk, sıcacık bir bardak kahvenin dumanında, yorgun anılarda, umut dolu kalp atışlarında yaşıyor bu hikâyede. Bir çift ceylan gözle nefes alıyor ve yine karanlıkları aşıp o bakışlara ulaşmaya çalışıyor. Aşk kuytu karanlıklardan kurtulmaya çalışıyor bu hikâyede, onu karanlıklardan kurtaracak kahramanını arıyor.
   Karanlıklara saklıyor aşkı Nihan. Kalbine hiç ulaşamasın diye. Ve sonra şiir gibi seviyor Nihan’ı Baran. Öyle incitmeden. Sadece bir kez gülsün diye. Baran hep çok seviyor. Hikâye de böyle başlıyor işte…


                                                            Kozmokitap

1 yorum:

  1. Özeti bile içimi sıcacık yaptı kuzumm <3 Harika yorumlamışsın emeğine sağlık bitanem :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.