7/08/2017

# Aşka Yer Var mı ? # Harlequin Türkiye # Jane Porter # Kitap Yorumu

Küçük Mucizeler / Aşka Yer Var mı ? - Jane Porter, Susan Fox || Kitap Yorumu

Küçük Mucizeler / Aşka Yer Var mı ? - Jane Porter, Susan Fox

  İlk defa Harlequin kitabı okuyorum. Benim okuduğum klasikler serisindenmiş. Kitapçılara gittiğim birçok seferde bu kitaplara denk geldim fakat hiç almadım. Sanki bu tarz seri kitaplara karşı biraz mesafeliyim ya da önyargılıyım mı demeliyim bilemedim...  Ön yargılısın da bu kitabı niye aldın diyebilirsiniz bana. Kitabı satın almadım , satın aldığım bir derginin yanında hediye verdiler :))) Kitap iki yıldır kitaplığımda duruyordu ve hiç elim gitmedi ne yalan söyleyeyim.

   Şimdi kitabı okuma öyküme gelirsem instagramda sevdili Minlili  Harlequin serisinden bir kitap okumuş ve yorumlamıştı. Onu görünce kitap ile ilgili fikirlerini sordum ve sanırım biraz da gaza gelerik okumaya başladım kitabı...

    Kitap yorumuma geçmeden önce demeliyim ki benim gibi ön yargılı olmayın. Kitabı çok sevdim...  İçerisinde iki hikaye var ve ikisi de çok güzeldi. Ben bu kitapları +18 olabilir diye düşünerek uzak duruyordum ki olmadığını fark ettim. Diğer kitaplar ile ilgili bir şey söyleyemeyeceğim fakat benim okuduğum öyle değildi.

   İlk hikaye küçük Mucizeler .  Jane Porter'ın kalemi ile ilk defa tanıştım ve güzeldi. Kitabın konusu da boşandıktasn iki yıl sonra tekrar evlenmek üzere olan Marco eski karısının onu ziyatere geleceğini öğrenir. Çocuklarını da alıp ondan uzağa giden eski karısına çok kızgındır. En çok da çocuklarını ondan uzaklaştırdığı için... Bu dönüş evlilik planlarını riske atacak ve sorun çıkartacak diye düşünürken eski karısını karşısında olgunlaşmış ve güzelliğinden birşey kaybetmemiş olarak bulur... Gerisi iiçn hayal gücünüzü kullanabilirsiniz. Oldukça romantik ve hoş bir hikayeydi...

   İkinci hikaye Aşka Yer Var Mı?   Allison aşksız bir evlilik yapmayı asla aklından geçirmiyordu. Fakat ona bakan eniştesinin bankası batma noktasına gelince çok sevdiği halasını üzmemek için sonradan zengin olmuş Blue ile bir evlilik yapar. Bu cekici adamı sevmeye başlayan Allison , aşka inanmadığını söyleyen Blue 'yu kendisine aşık edebilecek midir?  Blue ve Allison'un ilişkisi başlarda biraz garip olsa da konu ilerledikçe Blue 'yu daha yakından tanıyor ve korkularını anlıyoruz.

İki hikayeyi de çok sevdim. Bekli denk gelirsem yine bu yayınlara şans verebilirim. Siz hiç Harlequin kitaplarından okudunuz mu? Fikir ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim:))


Küçük Mucizeler / Aşka Yer Var mı ? - Jane Porter, Susan Fox

Kitabın Adı :Küçük Mucizeler / Aşka Yer Var mı ?
Yazar :Jane Porter, Susan Fox
Yayınevi : Harlequin Türkiye
Orjinal adı :Marco's Pride / An Arranged Marriage
Çevirmen :
Sayfa Sayısı :223


Jane Porter - Küçük Mucizeler
Marco fırtınalı evlilikleri sona erdiğinde, karısı iki küçük kızını da yanına alarak onu terk etmişti. İki yıl sonra Payton İtalya'ya döndü... Kızların, babalarını tanımalarının zamanı gelmişti. İlk başta Marco ile arasındaki mesafeyi korumaya kararlıydı. Ancak kocasını yeniden görmek, ona karşı olan hislerini görmezden gelmesine engeldi. Bedeninin, hala kocasının dokunuşu için yanıp tutuştuğunu kabul etmek zorundaydı.

Susan Fox - Aşka Yer Var mı ?
Blue Sumner'ın hayatı zorluklarla geçmişti. Fakir bir çocukluktan, milyarder bir adam olma yolunda, bulunduğu yere dişiyle tırnağıyla kazıya kazıya gelmişti. Saygıdeğer bir eş ve çocuk haricinde, paranın alabileceği her şeye sahipti. Maddi sıkıntı yaşayan bir bankerin yeğeni olan, Allison Lancester, iyi eğitimi ve düzgün aile yapısıyla, her zaman sahip olmayı dilediği, sosyal statüye onu taşıyabilecek ideal eş adayıydı. Allison, sadece aşk evliliğine inanıyordu ama ailesi farklı düşünüyordu. Blue'nun sosyal statüye ihtiyacı olduğu kadar, onların da, Blue'nun parasına ihtiyacı vardı. Onlarınki bir anlaşma evliliğiydi, aşka yer yoktu. Yoksa var mıydı? Blue, güzel gelinini öptüğü zaman ikisinin de içinde kopan fırtınalar neye alametti?"


                                                            Kozmokitap

2 yorum:

  1. Kitabın kapağı çok romantik bir çağrışım yapsa da konusunda ters köşe oldum kuzum :)) Yazarın dili keyifliyse okunmalı :) Emeğine sağlık bitanem, öpüyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Cok severim Harlequin beyaz dizi kitaplarını hayata kisa bir mola gibi gelir bana😃cok sevdim en kisa zamancda bunlarida temin edip okuyacagim ... Emeginize saglik...Sevgiler🌹

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.