2/14/2020

# çekiliş

Hediye Kitap ....

Hediye kitap

Selam .... Çoktandır blog okuyucularıma kitap hediye etmemiştim. Sizleri bu konuda çok ihmal ettim. Kabul ediyorum . Fakat son bir kaç yıl gerçekten berbat geçti. İnsan kendisi iyi hissetmezken etrafını çok düşünemiyor maalesef.

Kitaplığımı toparlarken bazı kitaplarımı ayırdım ve ara ara buradan ve instagram hesabımda  hediye etmeye karar verdim . Şu an instagram hesabımda da bir çekiliş var . Oradaki çekilişe katılmak isteseniz  * burayı *  tıklayabilirsiniz .

  Gelelim sizlere hediye etmek istediğim kitaba. Ephesus Yayınlarından çıkan  , N. G. Kabal 'ın kaleminden fantastik bir kitap olan Gecenin Hikayesi Aylema kitabını hediye etmek istiyorum. Ciltli olan kitap , kitaplığımdan ve sıfır ayarındadır. Kitaplarımı  temiz tutmayı ve hiçbir şekilde hasar almasına tahammül edemediğimi beni tanıyanlar bilir.

Kitabı okumak isteyen arkadaşlar blogumun takipçisi olmalıdır öncelikle. ( Yan tarafta misafirlerim yazan yerden takip et kısmına tıklatıp blogumu izlemeniz gerekmektedir .)

Yorum kısmına da kitabı okumak istediğinizi belirtip mail adresinizi yazın. Mail adresimi niye istiyorsun diyebilirsiniz. Kazanırsanız size ulaşabilmek ve iletişim adresinizi alabilmek adına mail adresinizi istiyorum. Bu kadar...  Eskisi gibi şartlar maddelerini uzatmayacağım. Aktif takipçilerime bir hediye vermek sadece gayem .

Son katılım : 29 Şubat

Kargo bana aittir .

 Şans sizden yana olsun :))







                                                     

10 yorum:

  1. Katılmak istiyorum.
    bubenimsitemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Okumak isterim.
    dreaming20071@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Kitap ilgi çekici görünüyor, okumak isterim ben de :) isinonur9@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Kitabı okumak isterim furakdemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Fantastik kitapları severim. Bu kitabı da okumak isterdim. duodiyet@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. katılmıyom çekilişlere ama duyurcam kiiii :) bi deee bu yılın iyi geçsin ki madeeem :)

    YanıtlaSil
  7. hemen katılıyorum

    lerzankayramirza@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merak ettiğim bir kitap, okumak isterim abla :)
    morduslerkitapligi@gmail.com

    YanıtlaSil
Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.