2/23/2020

# film

Ne İzledim? #1


  Merhaba , bu oldukça uzun bir yazı olacak baştan belirteyim. Ne zamandır izlediğim filmleri yamak istiyordum fakat hayat koşturmacası hep bana engel oldu . Ben de ayrı ayrı yazmaktansa bir yazıda hepsini yazmaya karar verdim . Umarım sıkılmadan okursunuz .

I'll  Follow You Down ( Peşini Bırakmayacağım ) 

 
I'll  Follow You Down Zaman yolculuğu gibi bilim kurgu ve fantastik filmler ve kitaplar her zaman ilgimi çekmiştir. Bu filmi de eşim ve kızım seyretmiş bana anlatmışlardı tam senlik diye . Zaman yolculuğu konusunu sevmeyen eşim bile filmden etkilenmiş. Ben de ergenlerin okulu açılıp evde yalnız kalınca aklıma geldi ve filmi seyrettim. Filmin başrol oyuncularından birisi X-Files serisinde Dana Scully'i canlandıran Gillian Anderson . 2014 Amerika yapımı olan film drama , gizem ve bilim kurgu türünde. 1 saat 33 dakika sürüyor film. Seyrederken hiç sıkılmayıp ilgiyle seyrettiğimi söyleyebilirim. Hatta sonunda gözümden birkaç damla yaş da kaçmış olabilir .

Filmin konusundan kısaca bahsedersem ; bir iş gezisine giden bilim insanı birden ortadan kaybolur . Geride kalan eşi ve oğlu ona ne olduğunu öğrenemezler ve bu belirsizlik hayatlarında onarılamaz izler bırakır . 12 yıl sonra ne olduğunu öğrenmek için belki de bir yol olduğunu öğrenir oğlu.

  Sürükleyici ve güzel bir filmdi .

1917 

1917 Adını çokça duyduğum bol ödüllü bir film 1917 . BAFTA ( Britanya Film ve Televizyon Sanatları Akademisi )  Ödüllerinden en iyi film ve en iyi Britanya filmi ödülü , 77. Altın Küre Ödüllerinden en iyi film ödülü 1917 filmine verilmiştir .  Yönetmen Sam Mendes de en iyi yönetmen ödülü almıştır  . Ödüllü filmlerin çoğunu sevmem açıkçası . Fakat bu film aldığı ödülleri sonuna kadar hak etmiş diyorum. Tarihi ve dram türünde olan film 1 saat 59 dakika sürüyor.

Birinci Dünya Savaşı sırasında iki Britanya askeri çok önemli bir mesajı iletmekle görevlendirilirler. Bu mesaj zamanında iletilirse 1600 askerin hayatı kurtulacak yoksa bir tuzağa düşeceklerdir. Bu iki askerin yapacağı yolculukta izleyici olarak bizde eşlik ediyoruz.

Çok fazla savaş , ateş ve vahşi sahneler olmadan duygusal ve savaşın kötü taraflarını yansıtan ailece izlenebilecek bir film yapmışlar. Benden tam puan aldı .


Joker

Joker Joker' i ve Batman'ı pek sevmem aslında . Fakat bol ödüllü bir film olduğunu öğrenince ailece film gecesi yapıp seyredelim dedik . Todd Phillips 'in yönettiği film drama türünde ve 2 saat 2 dakika sürüyor . Başrollerde ise Joaquin Phoenix, Robert De Niro var.

 Filmde Batman'den hatırladığımız Joker'in nasıl joker haline geldiğini anlatıyor film. Annesi ile birlikte yaşayan başarısız ve psikolojik sorunları olan Arthur'un hayatı anlatılıyor . Nasıl çaresiz olduğu , çevresindekiler ve özellikle annesi ve geçmişinin ortaya çıkması Arthur'da patlama yaratıyor ....

  Oyunculuk olarak muhteşem bir film olduğunu söylemeliyim . Arthur karakterini oynayan oyuncu rolünün tam hakkını vermiş . Fiziksel görüntü ve mimikler , hareketler gerçekten muhteşemdi.





Karlar Ülkesi 2 ( Frozen 2 )

Karlar Ülkesi 2 ( Frozen 2 ) Animasyon türünde olan film 1 saat 44 dakika sürüyor . Karlar Ülkesi 1 i de seyretmiş ve çok sevmiştim . Animasyon filmleri ailece çok seviyoruz. Bu filmi de yine çok sevdim.

İlk filmin üzerinden zaman geçmiş ve herkes mutludur . Sadece Elsa'nın kafasında bazı sorular vardır . Neden onun güçleri vardır ? Bu sorunun cevabını bulmak için bir yolculuk yapmaya karar verir ve bu yolculuk tek başına olmalıdır .

Yine bol hareketli ve dostluk ve yardımlaşmanın önemi vurgulayan güzel bir filmdi.









Malefiz : Kötülüğün Gücü 

Malefiz : Kötülüğün Gücü
Başrolünü Angelina Jolie'nin oynadığı Malefiz : Kötülüğün Gücü fantastik macera türünde ve 1 saat 59 dakika sürüyor .

 Malefiz filminin devamıdır film . Malefiz ve Aurora mutlu bir şekilde yaşamlarına devam etmektedirler . İnsanlar ve periler  görünüşte birbirlerine alışmışlardır . Aurora aşık olmuş ve evlenmeye karar vermiştir . Ulstead krallığı ve Moors , iki komşu düğün için hazırlıklara başlar. Ancak işler düşünüldüğü gibi gitmez. Malefiz ve Aurora 'yı zorlu günler beklemektedir .

 Görüntüler ve oyunculuk bakımından harika bir filmdi. Filmin ortalarında Aurora'nın Malefiz'e olan tavrı beni sinir etti. En çok eleştirdiğin konu o oldu . Ne olduğunu söylemiyorum izleyip görün :D





Togo

Togo
Aile- macera türünde olan filmin başrolünde Yeşil Cinden hatırlayacağımız Williem Dafoe var.Togo, kasabayı etkisi altına alan salgının tedavi edilmesi için zorlu bir yolculuğa çıkan bir adam ve köpeğin hikayesini konu ediyor. Ölümcül bir salgın Alaska’nın Nome kasabasını etkisi altına almıştır. Tek tedavi imkanı 600 mil ötedeki kasabadadır. Kasabada bulunan antitoksin serumun getirilmesi gerekir ancak bu pek de kolay bir iş değildir. Kasaba halkı, serumun getirilebilmesi için köpek eğitmeni olan Leonhard Seppala’dan yardım ister. Yardım etmeyi kabul eden Leonhard Seppala, cılız görünümlü, yaşlı bir Sibirya kurdu olan Togo ile birlikte yola koyulur. Togo'yu yavru olduğu dönemden beri tanıyan Seppala'nın eşi Constance, Togo’nun her koşulda cesaret ve sadakat göstereceğinden emindir. Serumun bulunduğu kasabaya adım adım yaklaşan Seppala ve Togo, yolculuk sırasına korkunç bir fırtınayla karşı karşıya kalır. -70 dereceye varan soğukta Togo ve Seppala büyük bir yaşam mücadelesi verecektir.

  Film gerçeklere dayandığı için beni çok etkiledi. Özellikle Togo ... Bayıldım bu köpeğe . Filmden sonra hemen eşime bahçeye bir köpek alalım ama Togo gibi olsun dedim... Olumsuz hava koşulları ve orada yaşayan insanlar . Bazen düşünüyorum da öyle bir ortamda yaşamak istemezdim . Ben kesinlikle sıcak hava insanıyım . Ama zorunluluklar gerektirirse ne yaparım bilemiyorum .

Seni Hala Görüyorum ( I Still See You )

Seni Hala Görüyorum ( I Still See You ) Mistik , gerilim türünde olan film 59 dakika sürüyor. Daniel Waters'ın " Break My Heart 1000 Times " adlı romandan uyarlanan filmin başrollerinde Bella Thorne ve Richard Harmon var. Bir patlama olmuş ve bu patlamadan sonra ölenler kısa süreli döngüler halinde görünür olmuşlardır . İnsanlar bu döngülerle yaşamaya alışmışlardır . Onlar yokmuş gibi davranırlar. Olaydan 10 yıl sonra olanları izliyoruz filmde . Roni arkadaşı ile birlikte bu döngüleri araştırırken bambaşka bir olayın merkezinde kalırlar .

 Gerilim dolu farklı bir filmdi. Filmin başından beri söylediklerim hep gerçekleşti . Yine kötü adamı ilk dakikadan buldum . Kötü adamı bulsam da olay örgüsünü seyretmekten keyif aldım .

                           







                                                     

2 yorum:

  1. "togo" ve "seni hala görüyorum" dikkatimi cezbetti. aldım listeye:)

    YanıtlaSil
  2. Jokerr adamım. Hiçbirini izlemediğimi fark ettim film izlemeye de vakit bulamaz olduk.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.