2/20/2020

# film # Kirpi Snioc

Ne İzledim : Kirpi Sonic (Sonic The Hedgehog )

Kirpi Sonic

14 Şubat 2020 'de gösterime giren film 1 saat 39 dakika sürüyor . Başrolde Sonic ve Jim Carrey var .

 Bu filmi uzun süredir bekliyorduk . Kızım yurttan eve gelince ayın 15'inde hemen sinemaya koştuk seyretmek için.

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )


 Öncelikle bizim Sonic sevgimizden bahsetmek istiyorum . Eşimle yeni evlendiğimiz zaman Sega 'nın oyun konsolundan almıştık . O zamanlar teknolojik aletler bu kadar gelişmiş ya da çok değildi. Ben oyunların arasından Sonic'i seçmiştim. Bana çok sempatik gelmişti. Hala da çok severim. Eşim kendisine başka bir oyun aldı tabii ki!! Bendeki Sonic sevgisi kızıma geçti . Konsolda Sonic oynarken bilgisayardaki Sonic oyunlarına geçti . Sonra da Playstation'a. Sonicli giysiler , figürler hatta kozmetik mağazasından  resmi olan cilt maskeleri ... Ben Sonic'i severdim ama kızım fanatik oldu . Bu arada Sonic çizgi filmlerini de unutmayalım ...

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )


 İlk film haberini duyunca çok sevinmişti kızım . Fakat internette Sonic animasyon resmini görünce hayal kırıklığına uğradık . O kadar kötü yapmışlardı ki sevimliliğinden eser yoktu. Tün dünyadan Sonic hayranlarından gelen tepkiler ile karakteri değiştirdiler. Şimdi filmde gördüğümüz Sonic haline geldi ki bu çok daha sevimli oldu . (Yukarıdaki resimde ilk ve son halini görebilirsiniz. )

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )


 Konusuna gelirsem gezegeninde sahip olduğu güçler nedeniyle hayatı tehlikede olan Sonic özel güçleri olan yüzük sayesinde dünyaya gelir. Burada bir kasabanın dışına yerleşen Sonic insanlara görünmeden yaşamaya başlar . Yalnızlık onu çok üzmektedir. Bir akşam üzüntüsünden koşarken bir patlamaya neden olur ve bu patlama da hükümetin dikkatini çeker . Nedenini araştırmak için ordu işe el koyar . Fakat ordunun bir şey yapamayınca Robotnik göreve gelir. Bu çatlak adam Jim Carrey'dir.


  Güzel ve eğlenceli bir filmdi . Sonic'i beyazperdede görmek çok güzeldi. Jim Carrey de zaten muhteşem bir oyunculuk sergiliyor . Fakat Robotnik " Eggman " tombik birisiydi. Jim Carrey çok zayıf kaldı bu yönden :D Yine de bayıldım filme ....



Filmden birkaç kare : 

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )

Kirpi Sonic  (Sonic The Hedgehog )








                                                     

4 yorum:

  1. Filmi duymamıştım, şimdi öğrendim abla. Tatlı bir filme benziyor, izlerim belki :)

    YanıtlaSil
  2. Jim Carrey varsa kesin izlerim :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa Sonic filmi aklımızdaydı ama seyredemedik, görünce heyecanlandım;) Bakalım yarına vakit olursa...

    YanıtlaSil
  4. Jim Carrey i çok severim bakayım ben de ☺️

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.