4/12/2020

# film

Ne İzledim? #7


Şeytan Göz - Demon Eye 

Şeytan Göz 2019 yapımı korku filmi 1 saat 27 dakika sürüyor.
Babasının gizemli ölümünü ardından onun evine ve ülkesine gelen  genç bir kadının başına gelenleri konu ediyor. Genç bir kadın, babasını ölümünün ardından büyük bir yıkıma uğrar. Babasının gizemli ölümünü araştırmaya karar veren kadın, babasının köyde bulunan doğru yola koyulur. Evde bir şeyler bulma ümidiyle arama yapmaya başlayan kadın, gizlenmiş bir kolye keşfeder . Bu kolyenin ucu göz şeklindedir. Biraz bizdeki nazar boncuğuna benziyor ancak daha basit ve çirkin duruyor. Bu kolyenin güçleri olduğunu anlayan genç kadın, en büyük dileğinin yerine getirilmesi karşılığında ona musallat olacak olan iki ölümcül iblisin kilidini açar...

 Korku filmi olmasına rağmen korkun değildi. Çoğu sahne de korku filmlerinin çoğunda olduğu gibi mantık arama sadece geril ve kork şeklinde ilerliyordu. Vasat bir filmdi bana göre.


666 Cin Musallatı

666 2017 yapımı film adından da anlaşılacağı gibi korku türünde . Bu hafta izlediğim ikinci ve son korku filmi.
Korku ve gerilim senaryoları yazıp satarak geçinen Gürkan, sosyal medyada dikkatini çeken sıra dışı bir haberdeki yaşananları araştırmaya başlar. Güzel bir hikâye yakalayabileceğini düşünen Gürkan bunun için İstanbul'dan Fethiye-Kayaköy'e seyahat eder. Ev halkından aklı başında  kalan iki kız kardeşten biri olan Nihale, kendisini psikolog olarak tanıtan ve onları yardım etmek için geldiğine ikna eden Gürkan'ın evde kalmasına izin verir. Gürkan yaşanılan olayları araştırmaya başlar. Kısa bir süre içinde yaşanan sıra dışı olayların içine ister istemez dahil olmaya başlayacak ve kendini hayatta kalma savaşı verirken bulacaktır...

 Film gerçek olaylardan esinlenildiği söyleyerek başlıyor ve bitişinde de karakterlere ne olduğunu söylüyor . Bu yönüyle çok etkileyiciydi. Filmin geçtiği yörelerde sebebi bilinmeyen ve çözülemeyen garip olayların olduğunu daha önceden okumuştum . Bu filmde olanların gerçek olduğunu göstermez tabii ki ve izlerken de mantık sınırlarının ve inançların dışında olan olaylar olduğunu da gördüm. Bizim kültürün içinden olunca korku figürleri daha etkileyici oluyor . Bu korktuğum anlamında değil sadece daha ilgiyle izlediğim ve eleştirdiğim anlamında. İzleyip izlememek size kalmış .


Büyükbabalar Yuvada - Grand Daddy Day Care

Büyükbabalar Yuvada
2019 yapımı film aile ve komedi türünde , 1 saat 36 dakika sürüyor.

Ailece seyredilebilecek güzel ve seviyeli bir  Büyükbabalar Yuvada. Bir yazar olan Frank yeni kitabı üzerinde çalışırken eşinin babası onlara kalmak üzere gelir. İki erkek pek anlaşamıyor gibi görünmektedir. Frank evini bir yaşlılar için gündüz bakım evine çevirmeye karar verir ve işler daha da karışmaya ve eğlenceli olmaya başlar. Bu hafta en sevdiğim film buydu.







Karakomik Filmler : Kaçamak 


Karakomik Filmler : Kaçamak Cem Yılmaz'ın oyunculuğunu ve yönetmenliğini üstlendiği Karakomik filmlerden 2'si 1 Arada'yı daha önce seyretmiş ve beğenmemiştim. ( 2'si 1 Arada yazımı okumak için ➡burayı⬅ tıklayabilirsiniz. ) Bu film için o filmden de kötü olduğu yorumunu okumuştum . Yine de meraktan seyrettim.

Tatilde olan dört kişinin başından geçenlerin anlatılıyor filmde. Uzaylıların da olduğu film bana çok eğlenceli geldi başta.  Bunun neresi kötü eğlenceli derken zank diye film bitti ve ben öylece kaldım . Hadi ya bu da neydi diye. Uzun metrajlı ve sonu adam gibi olan bir film olsaydı güzel olabilirmiş. Ama bu şekilde gerçekten olmamış.








Gölgelerin Aşkı - Shadow Girl 

Gölgelerin Aşkı - Shadow Girl 2020 yapımı film fantastik ve dram türünde , 1 saat 40 dakika sürüyor.
 Annesi öldükten sonra herkes tarafından görünmez hale gelen  yalnız bir kadının hikayesini konu ediyor. Yıllardır yalnız olan ünlü fotoğrafçı Holly, yaşamını bir gölge olarak sürdürmektedir. Yıllar sonra onu görebilen tek kişi olan Shane Blackwell adındaki gözden düşmüş bir MMA dövüşçüsü ile tanışır. Genç kadın, Shane’in gözden düşmesinin nedeninin, çektiği fotoğraflarından biri olduğunu fark eder. Neden olduğu şeyi telafi etmek isteyen Holly, Shane’ın eski “şampiyon” statüsünü geri kazanması için elinden geleni yapar. Shane ile aşkın ne demek olduğunu anlayan Holly, aynı zamanda kendi kaderi için hayal ettiğinden daha fazla sorumluluk taşıdığı gerçeğine uyanır.

 Bu filmi de keyifle izledim . sevdiğim filmlerden birisi oldu .




                                                     

7 yorum:

  1. Korku filmleriyle aram yok, sondaki Gölgelerin Aşkı - Shadow Girl filmini not aldım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Şeytan ve göz flimini bende sey retmiştim bence güzel etkiliyeci idi

    YanıtlaSil
  3. Korku filmi severim ama gerçekten korkutmalı. Kara komik zaten izlemeyecektim. Olmamış yorumları çok fazlaydı zaten.

    YanıtlaSil
  4. Cinli filmler nedense bana hep komik gelmiştir, çünkü hep aynı şeyleri korku aracı olarak kullanıyorlar. Ama diğerlerini izleyebilirim. :)

    YanıtlaSil
  5. Benim izlenecekler listesi baya kabarık, bunlarla iyice kabardı :))

    YanıtlaSil
  6. Şu süreçte psikolojime daha da zarar vermemek adına büyükbabalar yuvadayı alayım ben :)

    YanıtlaSil
  7. Korku filmleri brrrr uzak dursun 🤣. Diğerlerine bakayım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.