4/16/2020

# diğer

Meydan Okuma : #zorolsadakarantinadevamediyor


#zorolsadakarantinadevamediyor
 
  Merhaba , bugün farklı bir yazı , bir meydan okuma ile sizlerleyim. Farklı Diyarlar karantina günlerinde okuyup sevdiğimiz kitapları paylaşacağımız bir meydan okuma başlatmış ve sevgili Mor Düşler Kitaplığı da beni bu meydan okumaya davet etti . Ben de severek kabul ettim. Mor Düşler Kitaplığı'nın meydan okuma yazısını okumak için ➡ buraya ⬅ tıklayınız.

Okuduğum kitapları çok bekletmeden hemen yazıyorum buraya . Şu an elimde bitmiş dört kitap var koşturmadan yazılarını girmeye vaktim olması . Sıra ile gireceğim onların da yorumlarını . Şu ana kadar okuduğum kitaplar arasından en sevdiklerimi bırakayım ben de buraya :)


    Sansar - Esra Esenlikçi 
Polisiye romantik türünde olan kitabı çok sevdim. Bir ilk kitap olmasına rağmen çok başarılı idi . Detaylı yorumu okumak için tık tık ...



Villa Şakayık - Yaprak Öz 

Yaprak Hanım ne yazsa okurum dediğim yazarlardan . Bu kitabı da karantina günlerime renk getirdi. Detaylı yorumu okumak için tık tık ...

Gökdelen - Tahsin Yücel 

Gelecekte geçen bir distopya Gökdelen. Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Detaylı yorumu okumak için tık tık ...

Birinci Kıyamet - Buğra Gülsoy

İlk Türk boksörlerinden Sabri Mahir'in hayatını anlatıyor kitap . Detaylı yorumu okumak için tık tık ...

Dilek Ağacının Gölgesinde - Melanie Dobson

Oldukça duygusal bir kitaptı Dilek Ağacının Gölgesinde.  Detaylı yorumu okumak için tık tık ...

DNA - Yrsa Sigurdardottir

 Beni şok üstüne şok eden bir psikolojik gerilimdi. Detaylı yorumu okumak için tık tık ...


Ben de bu yazıyı okuyan herkesi bu meydan okumaya davet ediyorum. Blogunuz yoksa yorum olarak  da okuyup sevdiğiniz kitapları yazabilirsiniz .

                                                     

4 yorum:

  1. Harika bir meydan okuma olmuş ellerinize sağlık :=) | Bu arada sizide son yazıma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. harika bir yazı olmuş. iyi ki katıldın aramıza :) tavsiyelerimizin çok faydası dokunacak :)

    YanıtlaSil
  3. DNA okumak için sabırsızlandıklarımdan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.