3/19/2020

# Esra Esenlikçi # Kitap Yorumu # Patara Kitap

Sansar - Esra Esenlikçi

sansar

Esra Esenlikçi'nin ilk kitabı Sansar. Bir ilk kitap olmasına rağmen yazar muhteşem bir iş başarmış. İlk kitap olmasına rağmen diyorum çünkü ilk kitaplarda genellikle ufak tefek aksaklıklar görülebiliyor. Fakat ben Sansar'ı okurken gayet profesyonel bir kitap buldum karşımda.

  Artık kitapları beklentisiz okumaya başladığımı sürekli tekrar ettiğim için beni takip edenler bilirler . Ne arka kapak okurum çoğunlukla ne de bir beklentiye girerim . Bu beklentiler ya da arka kapak yüzünden çok hayal kırıklığına uğramışlığım oldu . Hatta bir kitap hatırlıyorum ön sözde kitabın özetini yazmışlardı ... Nasıl da sinir olmuştum. Bu nedenle ön sözleri de kitabı bitirdikten sonra okuyorum artık :D

   Diş Hekimi olan Esra Esenlikçi'nin baş karakterlerinden birisi olan Merve de kendisi gibi sağlık sektöründen . Cerrah olan Merve evli ve bir tane sevimli kızı var. Eşi ise başarılı bir kimyager . Başarılı iş yaşamları ve mutlu bir evlilikleri varken bir gün eşi ve kızı öldürülür Merve'nin . Katiller yakalansın diye uğraşırken sesini başlarda kimseye duyuramaz !!!

 Akın başarılı , yakışıklı ve yalnız bir komiser. Narkotik bürosunun başarılı komiserlerinden . İş arkadaşları tarafından sayılan ve sevilen birisi. Peşinden koşan genç hanımları söylemiyorum bile . Akın ise yalnız takılmaktan çok memnun ve kimseye yüz vermiyor. Çünkü aklı ve kalbi geçmişinde kalmış...

  Sürükleyici ve bitirmeden elinizden bırakamayacağınız türde bir kitap Sansar. Harika bir polisiye olmasının dışında bolca aksiyon ve romantizm de var. Katillerin sebebi bambaşka. Bu sefer çetin cevize çatıyorlar ancak . Devletin ve güvenlik güçlerinin de içine karışmış , rüşvet ve şantajla kötü adamların işlerini halledenler var. Kötü adam \ adamlar ise organize bir şebeke de diyebiliriz. En iyi saklanma yöntemi göz önünde olmaktır demişler. Onlar da göz önündeler  , çoğu insanın takdirini kazanmışlar . Ancak gerçek yüzleri nefret edilecek cinsten . Yapılan işi ya da kim olduklarını yazmıyorum okusanız sürpriz olsun sizin için de .

  Kitap öyle bir kurgulanmış ki basit bir cinayet ve aşk olayı değil. İşin içerisinde daha büyük olaylar söz konusu ve yazar her adımda okuyucuyu şaşırtmayı planlamış . Bu planı işe yaramış mı derseniz evet yaramış . Ben gerçekten çok sevdim kitabı . Polisiye kitap severler mutlaka okusunlar diyorum.





Sansar Kitabın Adı :Sansar
Yazar :Esra Esenlikçi
Yayınevi :Patara Kitap
Sayfa Sayısı :457

“Yanıp küle dönmüş kalpte bir aşkın filizlenmesinden daha güzel ne olabilirdi?”
İstanbul Narkotik Şubesi Komiseri Akın’ın hayatında aşka yer yoktu. O bu trene bir kez binmiş yarı yolda indirildikten sonra ise aşkı hayatından tamamen çıkarmıştı.
Akın’ın kalbinde kontrol edemediği hiçbir duyguya yer yoktu.
Suçlularınsa kaçacak yerleri...
“Sevdiği kadının onu sevmemesinden daha acı olan şey gözleri önünde bir katile dönüşmesiydi.”
Eşinin ve kızının öldürülmesiyle artık nefes almak gittikçe zor bir olay haline gelmişti.
Yaşamak ve tekrar nefes almak için tek bir çözüm vardı: İNTİKAM!
“... Merve de eşi ve biricik kızı öldürülene kadar yapabileceklerinin farkında değildi. Merve Akyürek’in hiç tanımadığı, bilmediği yönüyle o da yeni tanışıyordu.
İlginçtir ki bu hâlinden oldukça memnundu...”







Esra Esenlikçi Kimdir? 

  1994 yılında Karabük'te dünyaya geldi. İlköğretim ve lise tahsilini memleketinde tamamladı . Daha sonra Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'ne girerek 2017 yılında mezun oldu ve diş hekimi ünvanı aldı . 2019 yılından itibaren de Ankara'da kurucusu olduğu diş kliniğinde hizmet sunun Esra Esenlikçi mesleğinin yanı sıra hayatın kendisine verilmiş tek ve en esaslı şans olduğu bilinciyle roman türünde olan ilk kitabı Sansar ile okuyucuya merhaba diyor.


                                                     

1 yorum:

  1. Sansar kitabını merak ettim. Kitap kapağı da güzel olmuş ☺️

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda link vermemeye dikkat ediniz. Link verdiğiniz yorumları yayımlamıyorum maalesef :(

Web sitemizdeki fotoğrafların, yazıların izin alınmadan kopyalanması, yayınlanması, alıntı olduğu ve kaynağı belirtilmeden bir takım amaçlar için kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri yasasına aykırıdır. İzin alınmadan kopyalanan resim ve yazılarımızla ilgili dilekçe ve dava açma hakkımız saklıdır.